Re:Grafièki display

Najbolje (i jeftinije) koristiti LCD monitore za PC !

>Malo je problem dobiti veliku rezoluciju zbog brzine, >ali to se rijesava sa ext. RAM ili ROM ! >Ako ti ne treba bas milimetarski pixel ,jer to industrijski >ionako nemaju zavrtiti ces to sa obicnim AVR-om ! >Ako ti je preveliki 14" monitor, postoje mali za PC >kase ! >Ako je to moguce to je najbolje i najlakse dobavljivo >u svim kolicinama ! > Dr Wagner

Meme intersira dali postoji za kupit nekakv driver kojim bi ja uz pomoæ mikrokontrolera lak¹e generirao VGA siglal , tj. uspio bi "gonit" normalan LCD monitor! Onakav kao ¹ta je na grafièkoj kartici, jel to neko vidio , radio , tra¾io ??

Jer ja jesam sku¾io kako bi se samo sa mikrokontrolerom dalo napravit ravne crte (horizontalne i vertikalne) , pa sad slova treba slagat ili od tih vertikalnih ili hor. crta ! Ali ja vjerujem da postoji driver koji bi radio na principu da mu po¹alje¹ slovo "A" i on generira takav signal koji æe na LCD monitoru generirati to slovo

Hvala

--
Buiæ Bojan
www.pulainzenjering.hr

Evo to je rijesenje, mislim da je program u C ,ne sjecam se. Koliko ja kuzim dovedes ser. neki znak a on ti ga ispise ! Mislim da je nekih 20 X 20 karaktera ! Sad , ako ti zelis bas sve gotovo ...... .... kupi PC !!!!!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Tome slu?i grafièka kartica. :) Naði neku ISA karticu (ona je valjda jednostavnija od PCI ili AGP), samo onda treba? simulirati ISA sabirnicu.

Reply to
Damir Šeligo

Ali ¹ta mi nije bolje kupit èip sa grafièke kartice pa sve to napraviti na svom PCB-u?

"Davor>> Meme intersira dali postoji za kupit nekakv driver kojim bi ja uz pomoæ

Reply to
inz

U biti meni bi bilo najjednostavnije i najbr¾e da naðem nekav veæ grafièki display (7" , 10") , ali ih ne mogu naæi , zna mo¾da netko gdje bi to mogao iskopati??

Hvala

"inz" je napisao u poruci interesnoj grupi:esrtd7$86k$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
inz

Postoji i display LCD za kase ( tzv display za kupca), on je dosta veliki , ali mislim kako ih ima samo dvoredni (alfa-num.) ili cetvororedni . Upravlja se RS232 (bar onaj stari sto svijetli ) na

4800 (8,1,1 mislim) ! Mozda to ? Vga karticu zaboravi , ni vece mange od tebe to nisu zadovoljavajuce rijesili ,pa neces ni ti ! Prije ces razviti sve sa obicnim AVR-om !

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

--

Ako nekoga stvarno interesira, u "Circuit Cellar" èasopisu br.10/2006 iza¹ao je moj èlanak o drajvanju STN LCD displeja u 320x240 rezoluciji sa 3 bita/pixel (8 boja). Procesor je C8051F120 (100 MIPS). Za generiranje slike potro¹i se oko 35-40 MIPS, pa za aplikaciju ostane oko 60MIPS. Dodatni bonus je touchscreen driver. Sve bez nekakvog posebnog vanjskog hardvera, osim 32kB SRAM za sliku. Sa njihovog ftp servera mo¾e se skinuti i moj demo sw. (rudimentarne grafièke funkciije, skalabilni fontovi, bitmap slike i slièno). U planu je i nekakav kit baziran na tom projektu, èim naðem stvarno jeftini LCD.

- Dejan

P.S. Imam kopiju èlanka u PDF-u (draft) ali zbog ugovora sa èasopisom ne smijem ga postati na binse, no ako nekog interesira, po¹aljem mu e-mailom.

Reply to
Dejan

Ajde po¹alji meni , mail: snipped-for-privacy@email.t-com.hr

Koliko te ko¹ta LCD display, i koje je velièine?

"Dejan" je napisao u poruci interesnoj grupi: snipped-for-privacy@enews5.newsguy.com...

Reply to
inz

ZA Dejana !

Pa gdje si covjece ? Sve znas ,a mudro sutis ! Da se nisi javio INZ (valjda inzinjer ) bi jos danima bio u dvojbi (trojbi, cetverojbi....) sto uciniti . Posalji podatke covjeku i tako mu to nece raditi ..... Pozdrav

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Ko zna nekakv ARM9 ( ili ARM7) mikrokontroler koji ima LCD kontroler, dosta falsh-a, dosta I/O...

gledao sam NXP-ov LPC 2478 ali on se jo¹ nemo¾e kupit , onda sam gledao Atmela, alio on pak nema dosta memorije....

--
Buiæ Bojan
www.pulainzenjering.hr