Siemens

Dobio sam novi motor od ve¹ma¹ine BOSCH , na njemu pi¹e Siemens , motor ima èetkice i pi¹e neèitko valjda 15 uF , ima 5 izvoda . Molim znalce za pomoæ oko spajanja motora , dakle raspored pinova .

Zahvaljujem .

Juraj .

Reply to
Juka

ima

Za poèetak, oznaèi izvode s A do E, izmjeri koji s kojim ima spoj i javi....

hehehehe....ako je iole slicna vivaxu i haieru onda imas izvode za brojac okretaja koji se nalazi na kraju osovine kdo lezaja (nasuprot remenice) i imas izvod za rotor i stator na rotor i stator ti dolaze naponi izmedju 20V i 80V izmjenicne struje (ovisno o rezimu ti naponi se mjenjaju dali mu treba brzina ili snaga)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Ne nema taho ureðaj za mjeriti brzinu , provjereno . Juka .

"Raven" je napisao u poruci interesnoj grupi:gqtuc8$rje$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
Juka
èetkice i 15 uF------ to ti je kolektorski kojemu netreba kondenzator navedi ako zna¹ model ma¹ine da ti dam oznake ¾ica

ima

Reply to
Help

5 izvoda? Podsjeæa me na klasièni asinhroni kavezni motor za perilice!? Mo¾da njegov ima ¹pule na rotoru????

Vaso , ako ima kolektor na rotoru znaèi da ima i ¹pule .

"vaso" je napisao u poruci interesnoj grupi:gr1afn$9ir$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Reply to
Juka