SEMI OT: elektronicki otpad

Jel postoji tako nesto kod nas? Dakle nesto u stilu auto otpada , dodes, skines sto ti treba i naravno platis voditelju otpada. Konkretno trebaju mi neki djelovi sa starih A3 i A4 matricnih printera (vodilice i steperi za CNC :) ). Ili mozda netko prodaje?

Hvala.

Reply to
Tihomir K.

Eeee, to bi i ja volio znati :)

Reply to
Darko BuniƦ

Mislim da ne, ali to mozes naci na obicnom otpadu, dakle ako vidis stari printer kupis ga po kili ili kako to vec ide, pretpostavljam da u ovoj varijanti prolazis jeftinije

Imam ja dva steppera skinuta sa printera - ako ne smeta da su sa laserskog printera tocnije LED :-) i jos vodilice, nazubljeni remen i mozda jos jedan stepper sa starog skenera pa ako te zanima javi se na PP

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Vjerujem da bi se u ZGu ili u nekom vecem gradu moglo nesto kupit po tom principu, ali eto ovdje u Koprivnici je slaba ponuda :(

Svakako sam zainteresiran, javim se na mejl.

Reply to
Tihomir K.

Imam 'hrpu' vodilica iz A4 pisa?a, neki su s kliznim le?ajevima, neki bez (imali su plasti?ne). Du?ina im je od 30 do 40 cm. promjer od oko 6 do 10 mm.

Ako je netko zainteresiran posjedujem step i servo motore te regulatore za njih u rasponu od 0,5 do 20nM momenta. ne¹to od ¹pimdli i vodilica Touch screen 10" itd,itd.

Reply to
Autel

Jesi probao obilaziti recikla¾na dvori¹ta?

Reply to
Cobretti

Nisam, zato jer mi je izbor jako uzak ovdje u Koprivnici. A i pitanje je sto bi se naslo medu hrpom smeca. Sumnjam da ovi kod mene imaju mehanizaciju za odvajanje elektronike od ostalog smeca , pa bi bio problem bilo kaj pronaci.

Reply to
Tihomir K.

U vz ima DUMA ELEKTRONIKA u Jalkoveèkoj.

Reply to
BladeRunner

TS, koji, kakav, koliko?

--