RFID shema

Jel ima netko shemu kako izgleda RFID cip da uploda ili neki link?

Reply to
cc

Sto te tocno zanima? Ja sam upravo napravio jedan sklop sa RFID koristeci Elatecov nano reader + Atmel.

Reply to
Kuki

Zanima shema sklopa, odnosno dijelovi od kojih se sastoji i kako to funkcionira radi proucavanja ili eventualne realizacije na testnoj plocici.

Reply to
cc

Pa nema bas velikog mudrovanja. Imas na Elatecovim stranicama PDF za taj reader. Ja koristim za komunikaciju Atmelov AVR koji se na reader spaja samo sa RX/TX, napravis stampanu antenu i stvar funkcionira od prve.

Reply to
Kuki

Da li mo¾da zna¹ da li imaju transpondera na 125kHz koji se mogu po volji programirati (¹to da ¹alju)? Kako si nabavio reader?

Reply to
Damir ©eligo

Da, ima i 125 kHz ali nisam ih previse razmatrao jer mi je bitna bila minijatura antene. Inace, narudzbe idu preko njihovog zastupnika u sloveniji. U biti kod njega narucis, a oni ti salju direkt iz njemacke. Mene je reader kostao komad 28 eurica ali sam kasnije nasao isto neku njemacku firmu gdje ima za 17 eura. Kako mi je trenutno trebalo samo za razvoj nekog uredjaja, transpondere su mi poklonili.

Reply to
Kuki