Re: pojaèalo na 24V do 20-30W

Molio bi nekog da ako ima nek mi po¹alje shemu pojaèala koje radi na 24V

> snage oko 20-30W...tra¾io sam dosta na netu i nisam na¹o ni¹ ¹to bi mi > odgovaralo.

Svaki malo bolji integrirac za auto radio, jedino bi morao spustiti napajanje na cca 17 do 18V. Snaga koju dobi¹ je cca 20W i malo vi¹e.

Reply to
miha

mislim da ti je najjeftinije da spoji¹ dva AT ili ATX napajanja u seriju. Toga mo¾e¹ naæi svagdje veæ od 70kn. Mislim da bilo kakvo rje¹enje tipa ruèni rad bi bilo daloko preskupo

hrki

Reply to
hrki

Jedno od njih bi zadimilo...

proèitao sam "pojaèala" kao "napajanja" pardon

Reply to
hrki