Re: Please please pomoc, Venom alarm/daljinsko

> Napi¹i koji auto,ali ako ¾eli¹ na te tvoje "kontrolne" ¾ice dobiti > minus(NO-normal open) kad stisne¹ daljinski,dovoljno je COM spojiti na > minus.Ali vjerovatno ti se to tako ne spaja.Znaèi zamisli da ima¹ 2 releja
na svakom ima¹ 3 ¾ice,COM(zajednièka),NC(normalno otvoren kontakt,znaèi

samo

kad stisne¹ daljinski se zatvara kontakt) i NO(normalno zatvoreni) > >

Ispravak NC-zatvoren,NO-normalno otvoren,brz sam na tipkama:)

Reply to
Manu

amo

valjda NC-->normalno zatvoreni i NO-->normalno otvoreni

Reply to
KaLe

Sorry, ali nisam naveo jer nisam smatrao bitnim...Fiat Tipo, znam koje su kontrolne zice od motorica.....

Reply to
trizex

Hvala, okej, ako sam dobro skonto, ova moja shema k.... ne valja, trebam obje com zice spojiti na minus, NO jednog izlaza(releja) na zicu za zaklj. i NO drugog releja na zicu za otklj.?

Reply to
trizex

sto ti znace "kontrolne zice" na fiat tipu na kutiji osiguraca imas sivu kutijicu upiknutu u plocu, velicine je kao 3 normalna releja...to je centralna jedinica....upravljanje se na tipu vrsi negativnom komandom...najlakse ti je te zice naci na ulazu u stok lijevih vrata,obzirom da je na kutiji osiguraca guzva...

od motorica imas 5 zica, 2 su napajanje motorica, jedna je stalno na masi, i

2 su komandne, spajas na te 2 komandne po principu kako ti je kolega ispod objasnio...da ne ponavljam (NC i NO)
Reply to
Mika

A kontrolne, hebga, vodim se valjda neispravnim terminom sa sheme od alarma....p.s. imash je na binsima, u gornjem lijevom dijelu je to o cemu pricam...znam gdje je relej, znam da trebam negativni "impuls", i ulovio sam gdje ih mogu presresti, plava i bijela zica su u pitanju...samo pitam, spajam se na te komandne od motorica na NC zice, jelda? A ove dvije com spajam na masu?

Reply to
trizex

lapsus, NO

Reply to
trizex

Hvala lijepa svima, uspio sam sve spojiti danas

Reply to
trizex