Re: [OT] Problem sa ve¹ ma¹inom

Pukao ti je amortizer na jednoj strani.. Promijeni ih obadva i to je to.

"Fliz" je napisao u poruci interesnoj grupi:1tkn7iiscn94y.1lpwqfs68qsg3$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Izvinjavam se na oftopicu ali imam problem sa ve¹ ma¹inom pa ako je neko > imao sliènih problema i zna re¹enje dobro bi mi do¹ao savet. > > Ma¹ina je gorenje PS 306 B, stara je oko 6-7 godina a mo¾da i vi¹e i

radila

je super do pre 7-8 meseci a onda je poèela da skakuæe !!! Da, kad poène

sa

centrifugom ve¹ kao da se nabije na jednu stranu bubnja, stvori se

excentar

i umesto da vrti u krug bubanj poène da se cima sa strane na stranu èak > toliko da cela ma¹ina poskakuje po kupatilu. Kada se pere sitan ve¹ onda

je

problem samo kada poèinje i kada zavr¹ava sa centrifugom, kada brzina > bubnja opadne toliko da ve¹ vi¹e nije nabijen na njegove zidove (znaèi > padne na jednu stranu) poèen da cima bubanj i isto kad kreæe sa > centrifugom. > O pranju recimo æebeta nesmem ni da pomi¹ljam, jednom smo strpali samo
æebe
u ma¹inu, dodu¹e malo veæe æebe, i ma¹ina nije mogla da centrifugira, > bubanj se non stop cimao (dodu¹e to je bilo jedno 10 sekundi ali dovoljno > da se useremo od straha po¹to je ma¹ina stravièno lupala) i tom prilikom

se

otkaèio feder koji dr¾i bubanj od slinog cimanja, obièno kad je sitan ve¹ > bubanj skaèe nekih 2-5 sekundi dok se brzina obrtanja ne poveæe iznad > odreðenog nivoa, kada zavr¹ava sa centrifugom onda cima malo du¾e dok > bubanj ne stane. > Mislim da sa donje strane bubanj dr¾e gasni amortizeri a sa gornje su > opruge tj. federi. > Dali se neko mo¾da sreo sa ovakvom pojavom ???? > > -- > 18.11.2006 16:35:35 > ®ivi bili... > -- > 18.11.2006 16:54:04 > ®ivi bili...
Reply to
Ivanica