Re: fm pojaèalo snage

Htio bih napraviti kao nadogradnju na veronicu

> link:
> Neke stvari mi nisu jasne ©to je onaj hairpin (ukosnica???) > oznaka u popisu dijelova stoji 7/10" #14, hairpin. i za¹to samo za to ne > stoji broj namota? Èini mi se da ploèica nije u redu ali to se da srediti > ako je shema u redu.

Ono je skroz zbrljano i oznake na shemi ne pasu oznakama na montaznoj shemi, a sve skupa ne pase tablici elemenata :))) Liku koji je radio (kopirao) stranicu treba odati priznanje :) Hairpin "zavojnica" ti je u biti usica, komad zice savijen u obliku slova U.

7/10" je unutarnji promjer (18mm) a #14 je debljina zice (1.63mm). f
--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027