®arulja i baterija

Pozdrav svima,

Zanima me ako netko ima informaciju koliko vremenski mo¾e raditi mala ¾arulja H4 5W 12V na akumulatoru od

7,2Ah 12V (izvaðena je iz UPS-a od 600VA)

(one ¾aurljice u kuæi¹tima kakve su obièno u izlozima ili unutar spu¹tenih stropova)

hvala

--
Zeljko
Reply to

Teoretski, proracun je slijedeci: Zarulja od 5W vuce struju od 0,42A pri naponu od 12V. Dakle ako akumulator ima 7,2Ah, onda pri struji trosila od 0,42A to daje priblizno 17h. Realno, svijetlit ce upola krace jer praznjenjem pada napon na akumulatoru, a pretjerano praznjenje akumulatora je stetno za isti.

Reply to
-Rio-

Hvala na odgovorima.

Dakle ako uzmem 5W i 10W zarulje i uparim ih zajedno, mogu slobodno ocekivati da ce akumulator trajati bar 4h ako uzmemo da ce baterija malo i oslabiti tokom vremena?

hvala

--
Zeljko
Reply to

s istim akumulatorom sam dve halogenke (10+5W=15W) ganjao 4 sata.

balki

Reply to
balki

"balki" je napisao u poruci interesnoj grupi:ep34cp$i5m$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

a kako su svijetlile iste te halogenke druze balki? jerbo ja krecem u projekt homemade rasvjete za bicikl jer mi je sigma preskupa

--
Zeljko
Reply to