Q: Optocoupleri...

daklem ovako..

izradio sam jedan power supply sa povratnom vezom.. i sad bih ¾elio da mi je izlaz totalno odvojen ali je problem sa povratnom vezom.. eh pa bi ¾elio staviti optokapler.. ali ne znam ba¹ previ¹e o tome.. na netu sam na¹ao sheme sa optokaplerima po 5V a meni je max VDC na izlazu 3.5V... a ne znam niti koji su odnosi sa tim optokaplerima.. koji je ulazi kaj je na izlazu, kaj moram ovdje, kaj onde.. i tak

pa ak neko ima neku ideju il savjet, biti æu zahvalan

poz.

Reply to
kojot