punjive baterije AA/AAA

isprike ako sam promasio grupu...

trebam kupiti punjive baterije. Imao sam sanyo enelop , kupio prije god
i pol dana. bile su odlicne ali sam izgubio i punjac i baterije. vidim
da se i danas prodaju ali me zanima da li postoje neke bolje (u tom
cjenovnom rangu)? Kod enelopa mi se svidalo sto se jako slabo prazne
kada se ne koriste a to mi je jako vazno.

Re: punjive baterije AA/AAA
i jos jedno pitanje... imam punjac neki doma. jel bolje kupiti
originalni sa punjivim baterijama ili je to trik proizvodaca?

Re: punjive baterije AA/AAA

Nije nikakav trik nego ako trebas i punjac fino kupis bundle i (teoretski)
ustedis koju kunu..

Re: punjive baterije AA/AAA

Ako ti je to sto se baterije ne prazne vazno Eneloop je dosada bio
najbolje sto se moglo dobiti za te novce. Kvalitetne "obicne" NiMh se
mogu dobiti za nesto manje novaca, isto bih preporucio Sanyo.
Mozes uzeti i originalni "Eneloop" punjac u paketu, taj punjac nisam
probao ali koliko znam je OK. Eneloopice inace mozes puniti sa svakim
pametnim NiMh punjacem

Boris

Re: punjive baterije AA/AAA

  evo link pa malo pogledaj dea ne kupiš loše:

http://www.ebay.com/itm/170709244861?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Site Timeline