Problem s Panasonic TV-om!

Imam problem s TV-om. Pred jedno 2 mjeseca slika mi se smanjila i bocni rubovi su spigani. Gornji i donji rub super, slika ostra i super. Jedino ti boci rubovi, a i cijela slike se malo smanjila. Da li netko zna sto bi mogao biti problem. Servis me, blago receno zeza, jer ga se nisu ni udostojali otvoriti vise od tjedan dana, pa sam ga pokupio nazad. Model je TX-25LK1P.

Hvala!

Reply to
Goran Fruk

od lo¹eg spoja do suhog elektrolita....za poèetak.

Reply to
Fluke