Premaz na fluo lampama????

Zanima me tocno od cega se sastoji onaj bijeli prah(premaz) cime su iznutra presvucene fluoriscentne cijevi i vanjski balon od npr.VTF ¾arulje. Ja mislim da je to 'fosforni premaz',a imam tipa koji se kuzi u kemiju i nedugo smo raspravljali o tome, pa veli da to nije fosfor???,a bas me zanima! unaprijed hvala!

Reply to
Zmaj

Fluor...sam naziv ti govori...

da je fosfor onda ne bi bile florescentne nego fosforescentne..

Reply to
Gagi

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

ahaaaa...efekt Floura...zbog plavièastog odsjaja....da,da,da....taj dio sam propustio...efekt je kljuèna rijeè....

jasno mi je bilo da nije Flour u slobodnom obliku jer bi to znaèilo da se razbije lampa i otruje ljude u neposrednoj blizini...mislio sam da je neki spoj Floura (zbog svojstva odsjaja) ...a kad ono tek "vapno" koje daje efekt Flournog odsjaja... :)

Reply to
Gagi