Poklanjam stari HW

Amiga 500 (mislim da je v1.2) i Commodore64.

Uz C-64 trebalo bi biti i nesto kazeta, 2 ili 3 kazetofona, vanjski floppy i par disketa, mozda pokoji joystick. A500 isto treba negdje imati dva vanjska floppyja nesto disketa i to. Ne znam ima li onih dodatnih 500k DDRam :) Uglavnom, cistim tavan pa da ne bacim - poklanjam dobroj dusi kojoj se za to isplati doci u Dubravu. Ako ikoga zanima nek se sto prije javi, jer mi je dosta hitno rijesiti se toga (da ne bacim)...

Nazovite na 099/6171-890

Sorry na evnt. offtopicu!

--

nemoj direktno replay-ati, jer necu dobiti mail...
makni REMOVE iz adrese burazREMOVE@minuta.net

--=6Ur4Z=--

"Nemoguæe je bilo ¹to uèiniti otpornim na budale, jer budale su tako
inventivne..."
Reply to
pHAT Bros2

Otislo...

pHAT Bros2

Jo¹ jedan OT: Slatko sam se nasmijao pojmu 'vanjski' flopi za C-64...

Reply to
Vaso

Tko je imao floppy na C-64 taj je bio faca :-) Ja sam imao kazeta¹a , uèitavam igru => loading error , shit !! resetiram komp ,sa turbo modula pokrenem program za pode¹avanje glave, ¹arafciger u ruku, malo drljanja po glavi, resetiram komp. pokreni turbo250, loadam igru ponovo i pomolim se da ovaj put uspije. Tko nije imao turbo modul njemu je to sve bilo 2-3 puta kompliciranije i sporije. A floppy je bio zakon, upi¹e¹ "load " i on je sam naðe i uèita, èudo tehnike, samo malo je tko imao para za njega :-)

Zok

Reply to
-Zoki-

turbo250,

sporije.

tehnike,

A jo¹ ako ima¹ 2 flopija, pa load"ime_igre",8,1 ili ,9,1 E to su bili dani

Reply to
BrusJr

turbo250,

sporije.

èudo tehnike,

Da, oko 800 maraka, danas za tu lovu dobi¹ cijelu upotrebljivu konfu...

Reply to
Vaso

turbo250,

kad smo vec na OT i kazetofonima... meni na C-4 (plus! - nasljednik c64, a prethodnik c128) je nekako (ne pitajte kako) propao zamasnjak na kazetofonu, ja ga dignem, ali on se vrati nazad... ima li kakvo trajnije rjesenje (da moze u miru stajat u ormaru)...

Reply to
Locutus of Borg

pokreni turbo250,

vrati

ormaru)...

Otvori ga i vrati vijke koji su ispali?

Reply to
Vaso

Nisam imao modul al samo znao glavu nastimat samo gledajuci u crte. Danas kad bi to pokazao mladeri rekli bi da sam lud i da se to sluzi za hipnozu

Reply to
burke

Naravno, bez Turbo250 je bila veæa tolerancija za polo¾aj glave!?

Reply to
Vaso

I ja :)

Damir

Reply to
Damir ©eligo

Na Turbu se to dalo narihtati "odoka".

Damir

Reply to
Damir ©eligo

Nisam imao C64, nego Amstrad 6128 sa diskom od 3" (nije greska - nije 3,5" nego bas 3") za kojeg su diskete bile skupe ko vrag (da je Amstrad stavio

3,5" diskete, bio bi daleko uspjesniji). I tako sam otisao u neki ducan PC opreme (PNP u Splitu) i kupio 5,25" drive od 360 Kb, te napravio adapter kojim sam ga spojio na ext. disk konektor na Amstradu. Sve je proradilo iz prve - podatke sam cak mogao prebacivati izmedju Amstrada i PC-a (286-a prije nekih 17 godina). Kako sam tad radio neke uredjaje sa Z80, disk mi je drasticno ubrzao razvoj - sjecate se programa GENA i MONA? ;-)))))) Napravio sam i programator EPROM-a na Amstradu... kasnije sam ga spojio i na PC (islo preko paralelnog porta, koristio sam PIO 8255) i u TP-u napisao sw za programiranje EPROM-a... kad se sad sjetim sve sile chipova sa paralelnim programiranjem i stalnim prebacivanjima iz podnozja u podnozje, u odnosu na danasnje ISP.

malac

"-Zoki-" je napisao u poruci interesnoj grupi:en1abm$epl$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Reply to
mali od palube