Poklanja se hrpa starih AT napajanja

6 komada Astec SA145-3430 Max. Continous Output Power 145W +12V 4.2A +5V 18A -5V 0.3A

-12V 0.3A

Izvadjena iz Digital PC-a. Prije nekoliko godina su sva bila ispravna, a sad mi ih se bas i ne da testirati... Ako ih netko hoce pokupiti nek se javi na mail.

--
________
Pozdrav,

Pozdrav , e ako ti ih nije problem slati u split , po¹alji , Napajanja me interesiraju , ali u prvom redu kuèi¹ta....

Reply to
Ivan

I jos samo da ti i otpjeva ne¹to...

Reply to