Podnozja za hifi komponente

Thnx, ali ne zamisljam nista jer se takvim glupostima, konstantnim zamjenama komponenti i usporedbama ne bavim.

Slusam glazbu.

Zadnji upgrade sistema je bio prelazak sa zica od 120kn/m na zice od

1,10kn/m.
--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
   -- Elbert Hubbard

Gaincard je izgubio na popularnosti zbog samograditelja koji su slagali samo pojacalo, a zanemarili njegovo napajanje koje je 90% zasluzno za zvuk gaincarda.

Mali Sonic Impact T-Amp koji kosta $39 zvuci apsolutno nevjerovatno, ali sa svega par zvucnika na svijetu (visoka osjetljivost, mirna impedanca).

--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
   -- Elbert Hubbard
Reply to
Dalibor Bauernfrajnd

Pa to i je bit svega : ) Problem je kad se skupi grupa ljudi koji su se u stanju do beskonacnosti prepirati da li se cuje kako tip u trecem redu orkestra na mjestu broj pet udahne kad povuce gudalom po zici. Koga briga! Kad vise paznje poklanjaju tome kako se nesto cuje, nego sto se cuje. Mislim da je ipak vaznije slusati glazbu, kako si rekao, a ne sustav.

Moj tip covjeka : )

Reply to
markec

Upravo tako. However, bio sam ja i u toj fazi.

Neki nece nikad shvatit da se kod zive glazbe, dok sjedis lijepo u publici te stvari i tako ne cuju. Ali ne, oni moraju svakog cuti kako dise i cuti nokte na zicama gitare kao da su uhom 20 cm od same gitare.

TO nije realno.

..ali je impresivno.

Zato imamo toliko B&W fanova.

Da se ne shvati krivo, van den hulovi koje sam nedavno prodao su izvrsno radili dok sam imao tranzistorska pojacala, i prosli su kroz cak 4 promjene zvucnika, ali u trenutnom sustavu obicna telefonska parica (plavo-bijela kruta zica punog presjeka) zvuci bolje.

Ima skupih zica koje rade.

--
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped.
   -- Elbert Hubbard
Reply to
Dalibor Bauernfrajnd

Dalibor Bauernfrajnd said:

e, sad... ili postoje dva dalibora, ili jedan koji sere.

Reply to
pizdek

4 promjene zvucnika u 10 godina.
--
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid
 than to open it and remove all doubt."

Reply to
Viper

Cinjenica da dopustas mogucnost da postoje i ultrajeftine stvari koje rade odlicno mi se svidja, to je bila poanta : ) Ne vrijedi bas uvijek ona stara: kol'ko para, tol'ko muzike.

Reply to
markec

E, onda treba netko sjesti i slu¹ati, a opet za¹to bi taj netko slu¹ao ako teorija ka¾e da se nema ¹to èuti, a opet ako se ima ¹to èuti, kako slu¹ati, ¹to slu¹ati? U tom sluèaju teorija ni¹ta ne vrijedi pa ... bolje mir onda.

Reply to
Sten