Plasma light

Kako se moze napraviti, sto je sve potrebno, kojim je plinom najbolje puniti i dali se moze to sve smjestiti izmedju dvije staklene ploce, ako netko mozda zna bio bih zahvalan?!

Reply to
BORNA

Odi u Spartak i kupi gotovu stvar za 100 kn. Bezveze je ponovo izmi¹ljati kotaè...

puniti

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Reply to
BORNA

Radis Kirlijanovu fotografiju da ti trebaju dvije ravne ploce?

Reply to
Svemirko

Svemirko.. mene zanima kirlianova fotografija,, reci ti meni da li je to moguce napraviti u "samogradnji" i koliko bi "to" otprilike kostalo...

I jel imas kakve linkove..

Reply to
Dre

Reply to