PC usb kamera ili mikroskop

Možda se varam ,ali prije nekog vremena je netko prodavao takovo nešto
Trebam USB kameru da povečava SMD elemente sa pločice
Može i noname zbog cijene

Hvala

Re: PC usb kamera ili mikroskop

momentalno ima u lidlu za 500injak kuna s povecanjem do 1200x... navodno..

Re: PC usb kamera ili mikroskop
Tnx,
da na njihovoj akciji ponedjeljkom,vidio,razgledao --samo mi je malo preusko
za staviti pločicu sa komponentama ispod največeg pojačanja 40x
Jel znaš da li bi pomoglo samo PC okular koji se nastavlja gore da
iskoristim na neki svoj stalak i tako snimam smd komponente? i prebacujem
sliku u PC.
Pozdrav

Re: PC usb kamera ili mikroskop

Taj "elektronski okular" mozes staviti na neki drugi mikroskop ali samo
s njim neces nista vidjeti potreban ti je barem jos jedan objektiv :-)
Ovakvi mikroskopi imaju prevelika povecanja za ono sto tebi
pretpostavljam treba, za takve potrebe postoji malo drugacija oprema
koja povecava kojih 10-20x kod nas je naziv za to "lupe" proguglaj malo
u katalogu od Bressera i slicnih prodavaca

Boris

Re: PC usb kamera ili mikroskop
da, nabavio lupu sa svjetlom, ali balkanska posla trgovaca da ih ne
reklamiram jer su do sada bili ozbiljni--- narucis jacu dobijes slabiju i to
bez isprike ili da se nazove i pita da li hocu cekati nadoplatiti ili nesto
sl.

Tnx
na savjetima jer mi se ne baca 500 Kn i onda da nemogu iskoristiti za
elektroniku
Ovaj mikroskop u Lidlu je bas za ono sto mu je i funkcija za laboratorije i
medicinu (u hobi upotrebi)

Re: PC usb kamera ili mikroskop

Pun ti je inbox

Re: PC usb kamera ili mikroskop
gdje ??

Re: PC usb kamera ili mikroskop
Treba ti zbog dokumentiranja, ili da radis u povecanju?

Dokumentiranje moze usb, ali za rad ti treba stereo 20x 40x tipa:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item20%0326398104&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

| Možda se varam ,ali prije nekog vremena je netko prodavao takovo nešto
| Trebam USB kameru da povečava SMD elemente sa pločice
> [...]

Tocno: Nezgodno je raditi na tako sitnim stvarima bez 3-D 'osjecaja'....

Re: PC usb kamera ili mikroskop
decki,
 Hvala svima na podrsci.---narucio USB cameru pa cemo probati kako to ide u
odnosu na lupu
ugodne blagdane svima

Re: PC usb kamera ili mikroskop

Vidi kako canyon web kamerica od 100kn vidi smd.
http://free-zg.t-com.hr/sviba/download/1.jpg
sibica je radi usporedbe, chip na firewire controleru je oko 13mm
http://free-zg.t-com.hr/sviba/download/2.jpg
oznake na smd otpornicima se lupom od 115mm ne vide tako dobro kao
kamericom.
http://free-zg.t-com.hr/sviba/download/3.jpg

Kamerica ima manual fokus, koji recimo postavis na najblize
i skeniras objektivom sa udaljenosti 1-2cm po komponentama.

Re: PC usb kamera ili mikroskop

Nije lose :)

http://free-os.t-com.hr/amaro/data/pic/24122009.jpg

http://free-os.t-com.hr/amaro/data/pic/24122009a.jpg

Re: PC usb kamera ili mikroskop

Ova tvoja je bolja za smd, ima uzi kut gledanja.
Moja je za skype, a kad ne vidim procitat smd otpornik, posluzi
jer ni sa lupom ne vidim.
A brojke na smd otporniku imaju visinu 0,25mm, i to ne moze vidjet
nitko golim okom stariji preko 40 godina, ja sam prije vidio, sad vise ne,
fokus mi ne radi blize od 30cm, a na toj daljini je predaleko za procitat.

Re: PC usb kamera ili mikroskop

Gdje ih ima kupit da ne kopam po Guglu.
Po mogućnosti wireless.

Re: PC usb kamera ili mikroskop

Ne znam, ja to lani kupio, to jest reko kolegi da mi donese odavde
http://www.microteam.hr/shopdisplayproducts.asp?page=1
a sad je nema na webu, a ove druge su skuplje

To je ovo sranje
http://www.canyon-tech.com/products/voip/webcams/CN-WCAM313/CN-WCAM313

Mislim valja ti i druga kamerica ali strateski je bitno da ima adjustable
focus rucno.
Takve kamerice kada pise autofocus,vecinom ni nemaju focusiranje, zbog malog
otvora blende to jest male lece,
dubinska ostrina je po defaultu bez podesavanja ogromna, od 20cm do
beskonacno, ali ne od nule,
 sto valja kao web kamera,
ali ne za gledat nesto na udaljenosti par centimetara.
I dobro je imat rezoluciju sto vecu, stara rezolucija sa 300k piksela je
malo mutna na pc monitorima.

Re: PC usb kamera ili mikroskop
ponovo se javljam jer vidim da se  i dalje nastavlja tema što je za pohvalu
dečki ---da želite uskočiti kada treba rješiti na brzinu problem --iako moj
vid nije od jučer da je problem  i otišao na brzinu(Hi),ali neda se raditi
ovaj mikro SMD.

Ako još kome bude trebala kamera evo slike da vidi kako to vidi SMD-e moja
kamera koju sam dobio u roku jedan dan ,normalno ima i boljih ali.........

http://free-os.t-com.hr/amaro/data/pic/24122009a.jpg