PC PSU Tester

Pozdrav,

Gdje bi se kod nas moglo nabaviti ovo:

? Model s LCD

Thx unaprijed

Reply to
BladeRunner

mislim da je to bezveze ako mjeri samo napone. Nemo¾e¹ testirati psu mjereæi samo napone, veæ to mora¹ mjeriti pod optereæenjem.

Bilo koji mutimetar ti mo¾e dati te podatke.

Reply to
Vex

Zamisli koliko je to korisna igracka serviserima koji trebaju brzo provjerit jel PSU dead il nije. Za malo ozbiljnije testove se koriste load-ovi. Znam to, no znam da neki od ovih hendheld testera imaju otpore u sebi za tu svrhu. Zato ih se ni ne smije ostavit dulje spojene radi pregrijavanja istih. Dobra stvar za quick test, za sve druge ozbiljnije testove je tu

:)

L.P. BladeRunner

Reply to
BladeRunner