Pasco fix

postoje li jos kakva ljepila slicna ovome? nesto sa ebaya i to, jeftinije ali da ima slicna svojstva?

Reply to
wunt li

"wunt li" wrote

Loctite je odlican....a Pasco mi je jedna od boljih alternativi Loctitu

Reply to
Gaghigno

koji Loctite (sifra, broj) tako trenutno ljepi (ali da i dr?i) i znas li otprilike cijenu? i gdje kupujes?

Reply to
wunt li

Ovo lijepi sve:

I ja ga vec dugo trazim u takvom pakovanju, po ducanima vidim samo pakovanje od 3 g:

koje kosta malo manje od ovog od 20. Ako nadjes javi gdje ima.

--
Chupo
Reply to

Mene zeza ¹to ih imam samo u ovim pakiranjima, malo je nezgodno za manipulaciju :)

Coin

:-))

Koliko je to, 200 g, 300 g ili pola litre? ne mogu procitati.

Ti se (ko meni) desava da se zalijepi cak i poklopac? :-)) Ja svako toliko moram busiti s iglom - treba biti jako brz kad se koristi to ljepilo i cim brze staviti poklopac.

--
Chupo
Reply to

500 gr ;)

Poklopac se ne lijepi ako boca stoji uspravno i na hladnom tamnom mjestu. Ova na slici je silovna, proliveno je 100 puta iz nje pa je vrh zeznut inaèe kad se pazi nema problema.

Reply to
Coin

:-)

Loctite drzim u frizideru pa se opet zalijepi a i zasusi pa svako toliko moram probusiti izlaz.

Silovna? Sta je to?

--
Chupo
Reply to

Ne valja ga dr¾ati u fri¾ideru, tamo se sasu¹i od velike vlage u zraku. Dr¾i ga kako sam rekao, u podrumu recimo, bitno je prohladno i tamno mjesto.

Mislio sam napisati silovana ali mi je a ispalo :)

Reply to
Coin

Ma, ja te 2 bocice od 20 g imam jos od 2008. a rok trajanja je 2 godine, valjda je i u tome stvar.

:-))

Mislio sam da je to neki istrijanski izraz a kojeg ne znam :-))

--
Chupo
Reply to

probajte firma "raos" u zgb, savica ?anci.. ne znam broj trenutno ali google zna..

oni inace dilaju loctite i terosan i 3m i ... bave se ljepilima..

Reply to
Damir

[...]

vidim da Teroson i 3m postoje i u spreju, kakva su im svojstva uspore?uju?i sa Pascofixom? bolje, jednako ili lo?ije ljepe? ve?inom ljepim plastiku i metal. kod Pascofixa mi se svi?a onaj fill/granulat koji ve?e i ispunjava pukotine.

Reply to
wunt li