P: Regulacioni trafo

Prodajem regulacioni trafo Iskra HSG 0102, za ugradnju, nekori¹ten. Pr:

220V, S: 0 - 250 V, 5 A.
Reply to
Ivan

Pr:=20

Reply to
Alexius Ataradus

??????, 11. ??? 2010. 09.05.44 UTC+2, Alexius Ataradus ?? ?????? ?/??:

n. Pr:

da nemate mo¾da pednji panel(skalu) za ovaj trafo. pozdrav !

Reply to
cabrajamiki

Pa ako prodajes sta ce ti prednji panel? I ako prodajes daj bubni neku cifru, ja imam isti takav na ponudu od jednog starog majstora ali se ne mozemo dogovoriti za pocetnu cijenu. On nece reci da me ne uplasi pa da odustanem a opet da sebe ne zaj.. sa nekom malom cifrom, a ja mu opet ne mogu reci nekaj bez veze cisto iz postovanja prema covjeku koji mi je pomogao ponekad, a opet da sad ne ponudim vise nego sto kosta u ducanu

da nemate mo¾da pednji panel(skalu) za ovaj trafo. pozdrav !

Reply to
korisnik