P: stare radio amatere (novinu, ne starce)

Èasopis Radio amater, èetrdesetak brojeva iz 70tih i 80tih. Ako koga zanima neka ponudi ne¹to, nisam smislio nikakvu cijenu

Boris

Reply to
Boris Vuletic

A starce-radio amatere poklanja¹!?...LOL

Reply to
vaso

Treba¹ ono prvo ili ono drugo ili samo trola¹?

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Ja pred malo poklanjao dvije karijole original ¹ema, service manuala, uputa..... ................................................. Oti¹le u stari papir na recikla¾u.

pozz

Reply to
AS

Dana 9.7.2013. 19:30, Boris Vuletic je napisao:

Ja bi ti platio PDF, pristojno odskeniran, papir mi se ba¹ i ne èuva. Sad kad sam krenul srati o PDFfu sjetilo me da imam hrpe SAMova koje vec duuugo planiram odskenirati prije nego li ih odpelam u recikla¾u.

Reply to
miha

Dakle da budem tvoj rob i to sve odskeniram i onda spakiram u PDF fajlove(ne vidim bas smisao PDF-a ako su u njemu pohranjene samo slike ali nema veze)? Ponudi nesto - po broju stranici ili za sve...

Ljudi smo dogovorit cemo se

Boris

Reply to
Boris Vuletic

mislim da sam ti se javio u vezi toga ali zbog velike udaljanosti nismo realizirali preuzimanje... stata u svakom slucaju...

pozdrav

Reply to
Fastah

Za èasopise, ili za PDF?