M: mjenjam razne komponente za razno

Mijenjam (ili prodajem) razne komponente. Vi¹e na:

Ako je za prodaju onda >> Cijene - pogledajte ebay, pa neka prosjeèna cij ena, za dostavu/po¹tarinu se dogovorimo, zavisno o kolièini i vrijednos ti.

Mo¾e i zamjena za radioamatersku opremu ili druge komponente kao npr.:

- LCD ekran 15"-17"

- UKV all mode postaja

- RG213 ili neki tanki teflonski kabel ili semi rigid

- Coax releji 50 Ohm

- VF trafo

- GI7B lampe... ... mo¾e i moja nadoplata ... ili ponudite ne¹to...

Info 0981710681 ili drago.stokic(at)gmail.com

Reply to
Drago ©tokiæ
10-20kn po kili ako biras sklopove ili 1-2kn po kili ako uzimas cijeli ormar koji nije od bakra ili aluminija.

Mogu ti ponudit 200kn za 5 kom ovih modula, odnosno 40kn/kom: IGBT modul FUJI 1MBI300N-120 ako su ispravni. I ni lipe vise, trosak dostave modula tvoj, a dostave novca moj.

--
Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosjeèni umovi raspravljaju o dogaðajima