otpornièke dekade

pozdrav svima!

ima netko mo¾da old fashion otpornièku dekadu rabljenu, da ko¹ta ¹to manje :)

lijep pozdrav

--

Niko Glamuzina
Reply to

Ima cijelo stoljeæe da si odselio iz Zadra, a jo¹ ima¹ adresu zadar.net :-)

Reply to
Hombre

nostalgija prijatelju... :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

imam ja i drugi nego mi je taj mnogo dra¾i srcu.... ¹ta æe¹, jednom zadar uvik zadar...

nego ko se krije iza nicka??

pozz

Niko

:-) nisam iz Zadra... ni blizu...

pozdrav

Reply to
Fastah

tko normalan bi uopæe pomislio odseliti se iz Zadra?!?! (najljep¹i grad srednjeg Jadrana i najboljeg geopolo¾aja na koji utjeèu brojni pozitivni razlozi i faktori, jedino ne znam kakav je po pitanju gospodarsko-ekonomskih prilika i tr¾i¹ta rada)

Reply to
Gagi-9a6aag

ah da, sve stoji kako zbori¹... tada se kalmeta jo¹ vozikao motorinom oko borika... danas je malo drugaèije... no, neka ¾ive samo lipe uspomene!

Niko

Dave "odozdo" je ba¹ neki dan ¹arafio i klafrao o jednoj za 500$

srele

Ni u najluðim snovima ne sluti¹ ko je.

Reply to
Hombre

jesi tajnovit i precizan... trebam se vratiti u pro¹lost i potra¾iti nekog sa sliènim featuresima da bih otkrio...?

hm, svi smo takvi bili...

;-)

Niko