OT: Role

Znam da je na ovoj grupi bila jednom mala rsprava o rolama. Ako se ne varam, Kiri je sudjelovao.

Takoder dosta rolam i vec mi je dosta losih kotaca i lagera. Trebam nesto malo bolje. Gdje ima kaj takvoga za kupiti?

ZG...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

odes u sloveniju ili graz... i kupis si "hokejke", ja neznam kako je u rolama, ali pretpostavljam da mogu povuci paralelu, jer klizem jako puno i prije sam se hokejom bavio i razlika u cizmi izmedju hokejke i obicnih "plasticnih" rola je enormna... pogotovo ako volis rolati, i uzivati u tome... sto se tice lagera na tim rolama, tesko da mozes fulati, jer su ti to u biti najkvalitetnije role koje mozes dobiti... jedino neznam kako stojis sa kocenjem, jer sa njima ne dobijas kocnice... inace, pogledaj si malo, mission, ccm, bauer... cijene su ti negdje od 1500kn, ali stvarno se isplati... (ljubljana, btc city, u gracu onaj sport 2000 ili tako nekako se zove, ma u onoj ind. zoni kad udjes u grad, nemozes fulati, ogromni sportski ducan)

Reply to
marko knezevic

Tamo blizu tebe u Vukovarskoj prema bivsem hotelu Internacional bila je trgovina sportske opreme. E sad neznam dali to jos uvijek postoji. Premali lezaji pod malo tezim deckima ne traju dugo. Posebno je lose ako se radi o samo jednom ugradjenom lezaju. Ili moraju bit dva ili mora bit poseban "dupli" lezaj. Onda se kod nekih nepotpunih konstrukcija lezaj moze previse opteretit zatezanjem sarafa pa zacas ostare. Nekad sam i ja klizao i rolao, sad ne smijem (stare i lomljive kosti :)

Reply to
Oldtimer

i ja rolala nekad davno :) pa ne znam koliko su stvari napredovale od tada. isto ne znam kak rola¹ 'agressive' ili 'rekreativno'? pretpostavit æu ovo drugo. za to ti trebaju kotaèi ¹to veæeg promjera. najbolji lageri provjereno su ti ABEC sa ¹to veæim brojem (postoje ABEC 1-7). ¹to se tvrdoæe kotaèa tièe...mislim da æe ti za to biti okej oni s oznakom 78A. to su kao oni ne¹to mek¹i dok za agressive idu oni cca >88A

ima¹ takvih stvari u Turbo Sportu! bio je nekad i duæan Rost ©port se zvao.

mo¾da naðe¹ kaj korisnog na

a sad trkni na moj post i reci mi da li prepoznaje¹ element ;)

pozdrav

majah

Reply to
majah

Sto se tice lagera, oni iz Turbo Sporta su jeftini, ali su i smece... Kupio sam prosle godine ABEC7 ali cim sam raspakirao, 1 ili 2 komada su bili bucni i vidljivo su isli u 8-micu :)) Dulje su mi izdrzali ABEC5 koje sam dobio origigi na rolama, nego ti ABEC7 iz T. Sporta.

Reply to
kiri

Ma da, ali lageri su protrosna roba, i na najboljim rolama moras ih mijenjati jer ti odu vremenom, ak nista drugo zbog toga sto u njih udje prasina koja ih izriba...

Sto se tice klizaljiki, tu se potpuno slazem da se isplati uzet kvalitetne, ja sam kupio nedavno bauerice i proslu sezonu fakat uzivao, vrijede svakog centa , al nekak mi se cini da je za role bolje da bude ova "prozracna" konstrukcija, jer ako se rolas po ljeti u koznim zatvorenim rolama (koje su poput klizaljki), to ce ti bit pakao unutra.... imho...

Reply to
kiri

Tak je :) . Evo, ja se rolao upravo danas...

Posljednje kotace sto sam uzeo bilo je nedavno u Preckom u onom ducanu koji se reklamira na rolanje.com (ne K2 ducan nego onaj drugi), 170kn je komplet 8 komada, nemas u gradu jeftinije, prevrnuo sam cijeli grad. Kvaliteta tako-tako, ajde trose se nesto manje nego oni jeftinjaci, ali ja svejedno nakon svakog rolanja (cca. 4 kruga oko Jaruna) promjenim redosljed kotaca da se potrose ravnomjerno...

I dalje tvrdim (a i Zega ce se slozit) da su oni jeftinjaci iz Turbo Sporta bili dobra kupovina ako gledamo samo omjer ulozeno/dobiveno, covjece komplet kotaca za obije role 40kn ! Nazalost prosle godine se to rasprodalo i sad vise u T.Sportu nemaju nikakvih jeftinih.

Ne znam, ako nadjes nekaj bolje od ovih za 170kn javi i nama :)

Reply to
kiri

klim klim... Nego istina ima srota nutra zato kupis par setova i samo bacas po redu lgere koji su vidljivo defektni (cak i ako su novi) i ostanu oni bolji koji te neko vrijeme mogu dobro sluziti... moj problem je sto unistavam te stvari puno brze od tebe kiri (masa) a i stil prolanja utjece (okreti, skakanja, brzina) sva sreca da sam intenzit tog sporta spustio na minimum jer eto nema se vremena prinova je na putu i tako... 8-)

zega

e bas ste me podsjetili, i meni trebaju kotaci, sto jeftiniji, uopce ih necu koristiti za role nego za nekaj drugo, di ima jeftinih u gradu?

bio sam prosle godine kupio u turbo sportu 4 komada za neku sichu sad su najjeftiniji 120 kn cini mise

aj ako neko zna nek mi javi

tenks

Reply to
Silvije

Meni je padalo na pamet koristiti te kotace sa lagerima po dva paralelno kao kotace na ogradi na nekakvoj metalnoj vodilici kao obrnuti V a fora je da su vraski tihi u odnosu na neke druge kotace a i jeftiniji... Nema vise... Z

Reply to
zega

hehe i mene ograda muci, ajde Zega ako negdje vidis jeftine pusti mi mail

thnx

Reply to
Silvije

U poruci: snipped-for-privacy@9a7pka.ampr.org, kiri je napisao/la:

: Tak je :) . Evo, ja se rolao upravo danas...

:) Dobro sam zapamtio onda. :)

[...]

Ja sam vec na ovim mojim starim rolama (Roces Tokio ako se ne varam) potrosio 4 kompleta kotaca. Ovi zadnji su mi bili najgori. Kupio sam ih u Turbo-Sportu (4 komada za kojih 80-etak kn). Oni se nisu bas nesto znacajno potrosili, vec su popucali cijeli i odvojili se od sredista.

[...]

:) OK.

Ma, dosta mi je stalno razmisljanja o kotacim, pa cu sad kupiti nesto kvalitetnije i biti miran (barem se nadam :) ).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:e7bdo0$5g6$ snipped-for-privacy@news2.carnet.hr, zega je napisao/la:

: klim klim... : Nego istina ima srota nutra zato kupis par setova i samo bacas po redu : lgere koji su vidljivo defektni (cak i ako su novi) i ostanu oni bolji : koji te neko vrijeme mogu dobro sluziti...

Za lagere sam si "sam" kriv. Naime, imao sam ih 2 tjedna i krenuo do Jaruna po suncu, a, onda me zahvatila kisa, tako da su dobili malo...

: moj problem je sto unistavam te stvari puno brze od tebe kiri (masa)

Ako nije tajna, kolka masa? Moja je 85kg (kojih 185 visine) i nema bas nekih problema.

: a i stil prolanja utjece (okreti, skakanja, brzina) sva sreca da sam : intenzit tog sporta spustio na minimum jer eto nema se vremena prinova : je na putu i tako... 8-)

Cestitam! :)

Ja ne skacem bas nesto previse (s rubnika ceste dolje i tako neki manji skokovi). Okretaja ima dosta, a i dosta brzo se volim rolati...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci: snipped-for-privacy@fly.srk.fer.hr, Silvije je napisao/la:

[...]

Pogledaj u Turbo-Sportu. Bio sam neki dan u Importaneu - ima 4 komada za 80-etak kn.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:e75lfu$p0f$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, marko knezevic je napisao/la:

[...]

Hm, "hokejke" su one s malim kotacima?

Te mi se ne svidaju - presporo idem s njima. :)

Trebam vise rekreativne. Ustavri, ove role koje imam su mi sasvim OK (Roces Tokio (stare par godina)), tako da samo moram kupiti nove kotace i lagere.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:e76ioc$vu5$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, majah je napisao/la:

[...]

Poceo sam u zadnje vrijeme sve vise vidati ABEC 9. Makar, prije je kao ABEC bilo jamstvo kvalitete, al, danas skoro svi lageri imaju tu oznaku... :(

: ¹to se tvrdoæe kotaèa tièe...mislim da æe ti za : to biti okej oni s oznakom 78A. to su kao oni ne¹to mek¹i dok za : agressive idu oni cca >88A

Da, 78 mi je skoro OK, mozda mrvicu tvrdi.

: ima¹ takvih stvari u Turbo Sportu! bio je nekad i duæan Rost ©port se : zvao. : : mo¾da naðe¹ kaj korisnog na

: : a sad trkni na moj post i reci mi da li prepoznaje¹ element ;)

Uh, u SMD-u bas i nemam iskustva, a sad i vidim da su ti vec drugi pomogli. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to