OT: novi DIY forum.

Pozdrav,

dakle, eto nam novog foruma za samograditelje pojaèala, efekata, gitara, hi-fi, razglasne opreme..

Forum je hrvatskom jeziku i orjentiran je na samograditelje iz zemalja biv¹e Jugoslavije.

Sa radom je poèeo danas, stoga je broj korisnika veoma malen, al uz malo sreæe i reklame, skupit æemo za èas jo¹ korisnika, te uèiniti forum jo¹ korisnijim.

Reply to
Zlo Prase

Ali vam je naziv skroz isti kao i diyaudio.com Razlika u jednom slovu nije pametno rjesenje. Bolje bi bilo nesto tipa diy-yuaudio

--
Pero(KLicov),makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu?!.?

ma znam, ali sad nemam namjeru mijenjati naziv domene..

ovako je dovoljno asocijativno, a slicno jest, nije mi to bila namjera (ne pratim bas diyaudio.com forum), vizualno jest na prvi pogled malo varajuce, i preslicno, al sto je tu je, zasto ne, nisam htio raditi preveliku frku od tog YU, zato nisam htio odvajati od ostalog naziva...

eto.

Reply to
Zlo Prase