Laseromanija - novi pokus

Evo, stavljeno na hr.sci.elektronika.binaries opisi i slike novog pokusa.

Za sve one koji imaju lasere, ili ce ih jednog dana imati.

news:dm21bq$gkq$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr

-------------------------------------- Zoran Eres, Bc.Sc.EE Institute Rudjer Boskovic Croatia

Tel: +38514561196 Mob: +385917888658

Reply to
Svemirko

A koji ih mislite imate posjetite

Ozbiljni kupci slobodno navrate na prezentaciju laserskih modula od 30 mW do

1.25 W :)

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

do

Zaboravio sam napomenuti da se mo¾e platit i kreditnim karticama :).

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Da li imas u planu napraviti cijenik???

Reply to
Dre

mW

©to te zanima cijena se mijenja stalno

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Ako moze i meni neki cijenik na mail, zanimaju me ovi dzepni prenosni.

Reply to
Boris

takoðer i mene zanimaju,pogotovo ovi malo jaæi kaj mo¾e¹ ¹ibicu zapaliti sa njima,pa ako mo¾e imeni cijenik na mail.

Reply to
Ivica Lov.