OT: koji aparat za brijanje?:)

Bok!

Kao sto vidite, imam neobicno i nesvakidasnje pitanje :rolleyes:

Koji aparat za brijanje da kupim, posto mi dojadilo brijanje s ziletom i pjenom:P?

Sto mislite o Braunovom activatoru?

Thanks:)

Reply to
BladeRunner

ja imam philips HQ6707 dobar je posebnosr: vodootporan je pa se moze brijati i pod vodom (tusem) sto ponekad i nije lose :-)

Reply to
Kresimir Pecnik

Pravi muskarci se briju ziletom...svaki drugi dan. Jer dan poslije je taman :)

--
www.elektronka.com
Reply to

Heh, ziletom? Pa to jos postoji?:)

Meni ce Kreso dizajnirati lasersku britvu pa cu se brijat laserom:)))

Nabavit cu activatora:)

Reply to
BladeRunner

ali pazi, nemoj uzimati jace od 250mW inace ce ti iziritirati kozu :), i obavezno nabavi cvike dobre :)

--
web:
www.byte-lab.com

Pravi mu¹karci se briju starom èeliènom britvom :). U salon gdje idem na ¹i¹anje radi neki tip kojemu se u¾asno tresu ruke, i kad mi poène mahati britvom oko vrata umrem od straha :P

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

Mora da se tebi ruke tresu isto kad ides brijacu:)

Reply to
BladeRunner

... i to na suho. :-)

Reply to