Obnova kontakta?

Kako da obnovim kontakte ispod tipkica na klavijaturi. Radi se o onom grafitnom premazu na plocici iznad koje se nalazi vodljiva gumica po kojoj udara tipka. Sli?no kao u daljinskom. Da li je moguce obnoviti taj grafit, cime, gdje nabaviti? Hvala.

Reply to
Domagoj

Imas u chipoteci grafitni sprej. kosta ko 3 jeftinije tipkovnice. Isti je i na tipkovnici, ali nemoj bas spricat po tipkovnici nego ha nanesi finim kistom. dobro promuckaj prije upotrebe i pusti da se susu dva dana.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Popravio sam jedan daljinski komander tako da sam na gumu koja neradi stavio malo neostika (ljepilo) i komadiæ stanola i radilo je.Ovo nije najbolje rje¹enje, ali ako nema boljeg....

Reply to
®eljko Esert

U poruci: e5nffg$84a$ snipped-for-privacy@news2.carnet.hr, Domagoj je napisao/la:

: Kako da obnovim kontakte ispod tipkica na klavijaturi. Radi se o onom : grafitnom premazu na plocici iznad koje se nalazi vodljiva gumica po : kojoj udara tipka. Slièno kao u daljinskom. : Da li je moguce obnoviti taj grafit, cime, gdje nabaviti? Hvala.

Imas za kupiti grafitne masti, sprejeve, pa se malo pozabavi njima...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Dana Fri, 2 Jun 2006 13:37:23 +0200, ..:: Tihi ::.. napisao/la si:

ho, ho, e to bi volio vidjet:)

Reply to
Spuzva

U poruci: snipped-for-privacy@4ax.com, Spuzva je napisao/la:

: ho, ho, e to bi volio vidjet:)

Mislis, zato jer bi grafitna mast ostala na plocici, pa bi kao tipka stalno bila stisnuta?

:)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Pogledao sam taj sprej. U dokumentaciji nije deklarirano da je za kontakte vec za zastitu kutija. Da li si radio s njim? Da ne zafrknem stvar na gore. Mislio sam napravit sablonicu i spricnut na svaki kontakt.

Reply to
Domagoj

Dana Fri, 2 Jun 2006 15:50:27 +0200, ..:: Tihi ::.. napisao/la si:

grafina mast je mast, kao i litijeva i druge. sluzi za podmazivanje, za visoke temperature.

Reply to
Spuzva

Imas grafitni sprej u Chipoteci. To ti je za to vrlo dobro. Ionak ne postoji drugi nacin. Najbolje je nanesti na kistic pa onda na kontakte.

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?

Ja sam tim popravljao gumene kontakte na daljinskima, tipkovnicama. Isto je ko original. Moras samo dugo muckat jer grafitni mulj se stvrdne pa ga kuglica u bocici treba promjesat sa razredjivacem. Zato je najbolje da stoji u autu i stalno se trese.

Reply to
Petar Bjelèiæ

U poruci: snipped-for-privacy@4ax.com, Spuzva je napisao/la:

: grafina mast je mast, kao i litijeva i druge. sluzi za podmazivanje, : za visoke temperature.

THX na pojasnjenju!

-- Tihomir Krizan

Reply to