O.T. da li je Tesla bio glup?

Ne zamaram se neprakticnim trivijalnostima :)

Bitno da je tebi zvuk i elektromagnetski val ista stvar.

--
"The future is already here ? it's just not very evenly distributed."
 - William Gibson
[Tue, 12 Feb 2013 19:02:45 +0100] vaso je napisao/la:

Mislis 67-ogodisnje pljacke + 2 rata gdje se od toga 45 godina ubijalo i progonilo sve sposobne kako bi se nametnuo "drzava ce se brinuti za nas, ni o cemu ne trebamo (smijemo) razmisljati" mentalitet?

--
"The future is already here ? it's just not very evenly distributed."
 - William Gibson
Reply to
Davorin Vlahovic

Nemoj tako sa pravim vjernikom.

Reply to
briglja

Onda nemamo iste izvore iz kojih smo skupili informacije. Dodu¹e, tvoje izvore sam odavno prouèio. Ni ja nisam teoretièar zavjera. Zavjere, na¾alost, postoje, ali ne u teoriji. I imaju svoju svrhu.

--
Nikad se ne svaðajte sa glupim ljudima, oni æe vas spustiti na svoju razinu
i onda potuæi sa svojim iskustvom.  -Mark Twain-

hvala na pojasnjenju, to sam i mislio. to ustvari i je prirodno, spontano i pruza jos vece mogucnosti nego imati veliku hrpu novaca i sjediti ko namrgoðeni panj - ¹to je za mene negativni kiè.

--

savjetujem svim novim posjetiocima news grupe hr.alt.zavjere da se obavezno informiraju o veæ prisutnim èlanovima na ovoj grupi na taj naèin da prvo proèitaju starije objavljivane teme kako bi izbjegli nepotrebne neugodnosti i nepotreban gubitak vremena poput mene.

najbolje je da se na vrijeme dobro informirate i sami prosudite tko se za ¹to zala¾e i u kojem smjeru djeluje svojom pojavom na ovoj grupi. tako æe te steæi bolji uvid u pravo stanje stvari i neæete nepotrebno gubiti vrijeme i ¾ivce na negativne osobe i podmetnute izjave kojima zasipaju grupu s ciljem degradiranja dijaloga i drugih osoba u nekoj od tema. tako æe te moæi puno lak¹e pratiti sadr¾aj ili sudjelovati u radu grupe, dakle informirajte se prvenstveno radi sebe.

najupornije i najneugodnije osobe koje se doslovce 'lijepe' na svaciju objavu ili post æe te vrlo lako prepoznati po bijesnom,uvredljivom i manipulativnom nastupu prema ostalim clanovima sto se jos naziva i 'Anger Trolling'. njihov 'posao' je da odgovore na svaku novu temu izvrtanjem èinjenica i dokaza te da imaju zavr¹nu rijeè u ¾elji da uni¹te i potuku svaku smislenu raspravu.

i zapamtite: Nikad se ne svaðajte sa glupim ljudima, oni æe vas spustiti na svoju razinu i onda potuæi sa svojim iskustvom. - Mark Twain.

Reply to
wunt li

Gaghigno wrote: no isto tako znam iz osobnog ¾ivotnog iskustva

da, èisto pozitivan pristup koji cesto vise vrijedi za buduænost od sistema- ima¹ lovu? ima¹ vezu? nema¹? onda mr¹. i uzmu tatinog mutanta koji radi vi¹e ¹tete negoli koristi jer ima lovu ali nema intelekt.

--

[...]

i to po nalogu gosp. Morgana

Reply to
wunt li

ljubitelj latinuma - u¹ko :D

Reply to
wunt li

:) ne zelim ostat glup :)

Reply to
wunt li

oprastam mu tajice i plast :D

Reply to
wunt li

zaprepastilo me da nisi skuzio kako ti je 'standardna' ekipa postavila zamku i u nju jos ubacila koru od banane :)

Reply to
wunt li

Rekao bih 72-ogodi¹nje pljaèke.

Reply to
Johnny Reb

postoje

Zato

A ti plitko.

--
Nikad se ne svaðajte sa glupim ljudima, oni æe vas spustiti na svoju razinu
i onda potuæi sa svojim iskustvom.  -Mark Twain-
Reply to
Tarkovsky

Informacije i poznavanje èinjenica nisu isto. Ovo prvo se svodi na vjerovanje, a drugo na razumijevanje i znanost.

Al gle, kaj da ti velim. Neki vjeruju da èovek nije bil na mesecu. Neki vjeruju u chemtrailove. Neki vjeruju da im osunèana voda daje energiju. Svi su oni nekak do¹li do tih "informacija".

Ima¹ dosta informacija i u Bibliji, Kuranu i sl...

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy, 9A5ALL

Eto, za socijalizam treba discipline. Tko bi rekao?

Reply to
Johnny Reb

Stvari nisu na¹ tako jednostavne. "Vjerovanje" i "znanje" se ponekad sna¾no isprepliæu i nije uvijek jasno gdje ¹to poèinje. Pogotovo ako uzme¹ u obzir da je vjerovanje sna¾na sila koja djeluje i na fizièkoj razini. Postoje i o tome istra¾ivanja kojima se, eto, mo¾e i vjerovati. "Istinu" biramo iskljuèivo prema na¹em vjerovanju. Odreðeni skup "istina", pogotovo ako se ispoljavaju na materijalnoj razini, smatramo dokazanim. No, znanost ka¾e da nije uvijek tako. Proèitaj moj post o ¾ivotodajnoj energiji i pronaði na kraju Mi¹akovog teksta obja¹njenje "emocionalne kuge".

Toèno. Ovisi ¹to s njima radi¹. Mislim da je ipak zabrinjavajuæe stanje poremeæene percepcije kad netko tvrdi da chemtraili ne postoje iako ih gleda skoro svaki dan i nije primijetio da su poèeli kad smo u¹li u NATO(na stranu to ¹to su znanstvenici priznali da rade na chemtrailima, a kinezi su i slu¾beno potvrdili da im chemtraili slu¾e da bi mijenjali vrijeme). Oni koji tvrde da sve ¹to oni ne vjeruju ne postoji, takoðer spadaju u ljude sa poremeæajem percepcije. Ne bih takvo stanje nazvao zatucano¹æu nego samo potrebom takvih da u ovom ¾ivotu iskuse posljedice takvog naèina razmi¹ljanja. Spoznavati ovaj svemir je ¹kakljiv i zakuèast i nadasve ZABAVAN posao. :-)

--
Nikad se ne svaðajte sa glupim ljudima, oni æe vas spustiti na svoju razinu
i onda potuæi sa svojim iskustvom.  -Mark Twain-
Reply to
Tarkovsky

Chemtrail mo¾e¹ vidjeti i u vesternima iz 60 i to iznad amerike, znaèi da ba¹ i nemaju puno veze sa nato-om.

Reply to
briglja

Argument ti je ¹upalj, jer je NATO osnovan 1949., no i ja mislim da su te prièe sa chemtrail-ima budala¹tine. Ne osporavam da bi to MOGLO biti moguæe, no da ba¹ svi avioni ispu¹taju "ne¹to". Osim toga, i dok nije bilo mlaznih motora, avioni su na jako velikim visinama ponekad ostavljali trag (vodena para). Danas, kad je gotovo sav zraèni promet na 10km, to je svakodnevna pojava. Uh, sad vidim da sam se "zalijepio" - nadam se da ovo neæe eskalirati dalje...

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

ima¹ ovdje kako je nastala biblija...

Sleepgolfer

Ne pretjerano. Eto, èe¹æe pogledaj u nebo da provjeri¹ tragove aviona. Iznenadit æe¹ se kad bude¹ vidio da ima tragova koji se prostiru preko cijelog neba, od obzora do obzora. Dalje æe¹ morati sam.