O.T. da li je Tesla bio glup?

Kad bi to bil globalni interes, novac nebi bil problem. Zakaj je èovek poslal na Mjesec? Jer je fora? Od kad nema hladnog rata i svemirske utrke nema ni napretka.

Da nema brata Ferengija? :)

--
Pozdrav!

	Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy_9A5ALL

Cek cek, zar nije za sve kriv Rockefeler? Ili neki drugi dezurni krivac? Tesla, heroj a ne zlocinac!

--
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Reply to

A da se malo obazirao na novac? I HP i Atari su procijenili da Steve Jobs i Stephen Wozniak bacaju lovu u vjetar.

"The future is already here ? it's just not very evenly distributed."
 - William Gibson
Reply to
Davorin Vlahovic
[Mon, 11 Feb 2013 22:25:33 +0100] Tomy_9A5ALL je napisao/la:

:)

sliènih!...LOL

Ako je postojao jedan postojao bi i jos jedan.

--

Zasto ne?

--
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Reply to
Jakov Sosic

Ja volim mislit da imam milijune kako bi zivio kao Charlie Sheen, no posto vec imam kakvu takvu mogucnost zivjet donekle slicno (jebavat koliko ocu, bit pijan/nadrogiran citav vikend), a ne radim to nego poprilicno suprotno, vjerojatno bi kao milijunas bio slicniji Musku ili Gatesu... ali nikad ne znas...

--
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Reply to
Jakov Sosic

:))

Reply to
briglja

Same here.

Ne znam kakva se katastrofa mora dogoditi da ja postanem takav :D

--
"The future is already here ? it's just not very evenly distributed."
 - William Gibson
Reply to
Davorin Vlahovic

brrrrrrrrrrrr!

Reply to
Sleepgolfer

Siguran si da zna¹ ¹to je duhovnost? Ono, bez rijeènika i priruènika?

Nema¹ dovoljno informacija. Njegove "tlapnje" oèito ne razumije¹.

--
Nikad se ne svaðajte sa glupim ljudima, oni æe vas spustiti na svoju razinu
i onda potuæi sa svojim iskustvom.  -Mark Twain-

Tupsone! Stvar je u PRIRODI NJEGOVIH IZUMA. NIJE SE NA NJIMA MOGLO ZARADITI! O tom dijelu njegovih izuma æe¹ naæi slabe tragove, ali ima ih. Cijeli tred se presipa iz ¹upljeg u prazno. Tesla je do¹ao do razine, na kojoj mi jo¹ nismo, a to je da su njegovi izumi bili za dobrobit èovjeèanstva, èista, beskrajna energija, bez zagaðenja, i NITKO NIJE MOGAO NA TOME ZARADITI!

Jesi li primijetio prièu koju sam isprièao ranije? Poznata ti je? Ili sam opet ne¹to izmislio? ;-)))

Nikad se ne svaðajte sa glupim ljudima, oni æe vas spustiti na svoju razinu i onda potuæi sa svojim iskustvom. -Mark Twain-

Reply to
Tarkovsky

Voyager: The Equinox I i The Equinox II (ako se dobro sjecam imena) su lijepo pokazali da je "utopija" cisto stvar okoline. Kad ljudi zive u izobilju generalno im karakterne mane manje dolaze do povrsine nego kad se nadju u goloj borbi za prezivljavanje.

Sasvim usporedivo sa razvojem zapadne civilizacije kroz povijest - danas je utopija naprema stanju u npr. srednjem vijeku. Nabodemo li kakav novi, jos isplativiji izvor energije od nafte, slijedi nam jos jedan skok prema gore, a ako ne nabodemo, slijedi lagano ali sigurno vracanje u srednji vijek.

--
HDZ vs SDP is like Alien vs. Predator. Whoever wins, we lose.
Reply to
Jakov Sosic

"Davorin Vlahovic" wrote

ma OK....no, taj list papira je kako smo veæ konstatirali; "tiket" za kazali¹nu predstavnu sa prvom postavom glumaca :)))

i tu se sla¾em....iako mi vremenske prilike ba¹ i ne dopu¹taju igrati se ¹kolarca / studenta....ali ako ne prije, onda bum i ja vjerojatno u poznijim godniama zasjeo ponovno u ¹kolsku klupu...iako sam to i sada do nedavno èinio jer se èesto ne¹to dokvalificiram i prekvalificiram kako bih bio "konkurentniji na tr¾i¹tu rada" ....iako me nekako ne privlaèi vi¹e raditi za treæu osobu tj imati ¹efa iznad glave....mislim, nije meni problem raditi sa ¹efom iznad glave i da mi pu¹e za vra, ako taj ¹ef svojim znanjem i sposobno¹æu uistinu i opravdava tu titulu "¹ef" .....mene zapravo najvi¹e frustrira kada za ¹efa dobijem konjinu koja ne zna elementarne stvari oko onoga o èemu ¹efuje....a kada mu predbacim da bi "©EF" to trebao znati bolje od mene "obiènog ¹ljakera", dobijem odgovor da je on tu samo kako bi; pazi ovo; "upravljao ljudskim resursima i koordinirao poslovanje...bla,bla"....tak da je meni u neku ruku ljep¹e raditi kao kvazi-privatnik i jesti govna koja si sam serviram, a ne neki tutek koji misli da je biti ¹ef osoba koja dr¾i biè u ruci i prima 130% veæu plaèu od ¹ljakera, a da nema ni pojma kaj taj ¹ljaker uopæe radi :))

znalo mi se dogoditi da sam imao te¹ko rije¹ivi problem u firmi...i sada po logici hijerarhije, obratim se ¹efu sa problemom, a on bi meni; "je, i kaj bi ti sad od mene?!?!...pa daj se snaði malo, zovi, pitaj, googlaj....jesi ti tu da obavlja¹ takve poslove ili ja?!?! kaj sam ti ja tvoj asistent...kuæna pomoænica?!?....ajde, pro¹eæi...poka¾i malo samoinicijativnost.." ...i tako gotovo uvijek ako ne¹to zapne, a van mojih moguænosti je....onda mi ¹efa ni ne treba jer ostatak posla znam i bez njega odraditi....u principu, kada sada malo rezimiram te godine ¹to sam proveo u toj prokomunistièkoj firmi, ¹ef mi je slu¾io manje vi¹e samo za potpisivanje tj odobravanje izlaznica i slobodnih dana...a od mene je napravio uhlijebljenog neradnika jer sam sku¾io sve moguæe fore i cake kako da ga valjam i petljam...pa sam primjerice od zamjene glave u matriènom printeru radio takvu nauku kao da mi treba 4 servisna sata da to odradim....iako zamjenu glave u principu obavlja sama osoba koja rabi taj printer jer je to gotovo lak¹e no zamijeniti ribon :))))))))))

Reply to
Gaghigno

"Davorin Vlahovic" wrote

lijepo sroèeno...sla¾em se...i razumijem...

ne vidim se u znanstvenim vodama, veæ samo kao tehnièar koji primijenjuje neèiji znanstveni rad i gotova rje¹enja u praksi :)

Reply to
Gaghigno

Pa, eto, veæ smo nazad u feudalizmu... :)

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy, 9A5ALL

No dobro, valjda ti je jasno da je tu Tesla "zabrijal". Nema èiste, beskrajne (besplatno, o tom-po tom) energije. Ne na naèin na koji si je zamislil Tesla.

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

------------------------
http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy, 9A5ALL

MOGAO

zamislil Tesla.

Ima. I Tesla je to ostvario. Ali je rekao: Nije jo¹ vrijeme za to. O tome svjedoèi njegov roðak koji ga je vozao autom po Americi. Osim toga, postoje i podaci gdje je on uoèio da izboji koje je promatrao na svojim trafoima sadr¾e jo¹ jednu energiju koja se manifestira uz elektriènu. Tako je zapoèeo sa novom fazom u svojim istra¾ivanjima. Te energije ima svuda i Tesla ju je nauèio razlikovati i koristiti. Samo, to se neda unovèiti. Zato Monsanto i dru¹tvo proizvode GMO. Jer se da jo¹ jedamput unovèiti. Ono ¹to je prirodno i èega ima u izobilju i svakom je dostupno na jeftin naèin, nije lako unovèiti.

Naði "Mehran Tavakoli Keshe". Tesla nije i¹ao tim putem i rezultat mu je manje spektakularan(koliko sam u stanju shvatiti). Ali, sve je to isto, "kako gore, tako dole."

--
Nikad se ne svaðajte sa glupim ljudima, oni æe vas spustiti na svoju razinu
i onda potuæi sa svojim iskustvom.  -Mark Twain-
Reply to
Tarkovsky

Kolega, ja nisam teoretièar zavjera ni baba s placa. Nisam ni nuklearni fizièar, al nisam ni laik. Tesla nije smislil NIKAKVU besplatnu energiju ni prenos iste na daljinu. Ne na naèin na koji bi ti htel da to radi.

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

http://www.hamall.com.hr
Reply to
Tomy, 9A5ALL

Mozda jer je crosspost-ana? :-)

--
Chupo
Reply to

Feudalac ti je spavao sa suprogom prije tebe?