neznam popraviti

help tv quadro ctv 63f12 slika cista bez boje,ton samo sumi ne pomaze fine tuning promjena pal/ntsc nista ne mjenja

Reply to
Neno

trebas staviti na pal B/G tebi je sada na PAL D/I ili NTSC ako to ne pomaze onda ne znam. Naime nosioc boje i tona su ocito na nekim drugim frekvencijama namjenjene drugim standardima ... meni smrdi bas na NTSC.

Reply to
Kresimir Pecnik

Na daljinskom priti¹æi tipki SYS dok ne prestane ¹umiti

Reply to
Mario

Kad tih kvadra ima vrsta ko narezanih vraga. Tko bi znao kakvi su meniji kod tebe, procackaj malo, pronadji TUNE menu ili neki slicni i u njemu sound system, mijenjaj ga dok ne dobijes B/G, samo G ili 5.5 zavisi sto nudi menu.

Ali, ono sto svi zaborave je pogledati uputstvo za upotrebu koje bi moralo biti na hrvatskom jeziku i uvijek je napomena kakav se system slike/zvuka koristi. Ako nemas uputu potrazi ju na

:) a moze i na
.

Reply to
stef