nepoznati element

Imam jednu ECU od auta kojem je neispravno okidanje bobine. Element je u TO220 kuèi¹tu, a na njemu pi¹e 5401DM i H337. Zna neko o èemu se radi?

hvala

Reply to
darko

Vjerovatno igbt Imas tu popis onih koji bi dobro obavljali funkciju.

fire

To Ford? Evo link na ceski forum:

###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027
Reply to
filiplolicREMOVE

Je Ford Focus je u pitanju. Ja ba¹ ne razumijem Èe¹ki, ali to je taj elemnt koji je oznaèen na centrali, zna neko ¹ta staviti umjesto njega?

Reply to
darko

Pa ne razumijem ni ja Ceski ali moze se skoro sve skuziti. Na forumu se povela rasprava o tom tranzistoru i ekipa je dala linkove na vise mogucih zamjena. Samo sto neki kazu da je mosfet a drugi da je npn tranzistor. Koliko vidim sa slike, postoje dva takva tranzistora. Ja bih ovog drugog, ako je ispravan, skinuo i vidio o kojem se tipu radi. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Skinuo sam ispravnog, u pitanju je mosfet. hvala na trudu

Reply to
darko