multimetar

Izgubio sam jedan amaterski multimetar a imao mi je funkciju gdje sam mogao ispitati prolaznost ¾ice i ako je zica OK, onda je davao zvucni signal, a ako nije onda nista. Kako se zove ta funkcija ustvari ? Tako da znam traziti opet neki multimetar a da znam da ima tu funkciju.

Hvala

Reply to
Bob

to obièno slu¾i za ispitivanje diodi...beeper

Reply to
Gagi-9a6aag

-zujalica, diodni test...

Reply to
hp

ispitati prolaznost ¾ice i ako je zica OK, onda je

Tako da znam traziti opet neki multimetar a da znam

tra¾i multimetar koji ima pingalicu :-)

Reply to
- Zoki -

Funkcija se zove continuity test. Mali savjet prilikom odabira - stariji multimetri su imali na istom podruèju i spomenuti buzzer i diodni test. Ako se mene pita - savr?eno! Danas su takvi modeli poprilièno rijetki. Manje vi?e svi tra?e odabir izmeðu spomenutih modova rada - ili buzzer ili diodni test. Meni strahovito iritirajuæe! Drugi trik je u brzini reagiranja buzzera. Neki modeli reagiraju sa manjom ili veæom odgodom, ?to drastièno reducira uporabljivost. Naletio sam na model (zaboravio proizvoðaèa), koji je buzzer imao na ohmskom auto range-u. Kratko spojenim sondama je trebalo cca. 2 sekunde (!!!) da "zasviraju". What the f..k?!

Instrument koji ne proðe ova dva elementarna testa , IMHO, nema ?to tra?iti na radnom stolu.

//Marin

Reply to
Marin

"Marin" wrote

. Kratko spojenim sondama je trebalo cca. 2 sekunde (!!!) da

najobiènij Metex / Voltcraft serije 36xx ili 46/48xx od koji parsto kuna glanc novi ima fini buzzer na diodnom mjernom polju....vrlo brz....¹tovi¹e, usuðujem se reæi da instantno reagira... imam ga od hmm..1988. godine i dan danas ponosno stoji uz vi¹estruko skuplje multimetre...

Reply to
Gagi-9a6aag

Metex 3630. 1986/87. Sa strane Tektronics i Fluke.

:)

//Marin

Reply to
Marin

Ja sam imao Fluke i kada je krepao odnio na servis gdje su mi rekli da se neisplati popravljati (displey je radio ali nije oèitavao kako treba) te da kupim novoga. Ne hvala, kupio u èipoteki UNI za cca 300kn i prezadovoljan

Reply to
Brko

E da ima¹ i u Bauhausu na Jankomiru, mali izbor ali ima

Reply to
Brko

ja sam bio skeptièan prema UNIu...ali mi je hitno trebao RC metar i pao mi pod ruku za nekih 250kn glanc novi....iznenadio sma se koliko je dobar....ono, za svaki dan...nema ¹anse da bih dao kunu vi¹e od koliko sam toga platio....mislim da je RC601 model...nisam sad siguran za broj.....jedino kaj mu fali je AUTO ZERO opcija, veæ je analogno ¹telanje nule pa je to malo ¹kakljivo kod vrlo malih piko kapaciteta....ali ajde...prolazi uz princip; 3 puta mjeri - 1 re¾i... i neke sitne cake :))

Reply to
Gagi-9a6aag

fluke ima DOZIVOTNO jamstvo :)

koji model fluka, hoces prodati??? :)