Motor?

Ovako, niti se ljutim niti bahatim niti pametujem... Da se razumijemo. :) Samo govorim kako sam to ja zamislio.

A za to sto sam ja zamislio, netreba mi daljinsko otvaranje, otvaranje je rijeseno preko 3 sklopke iz stana i jednog infracrvenog detektora (koji se pali kada u njega uperis IR LEDicu - daljinski).

Kompletna automatika sa motorom, bazirana na PLC-u, kostati ce me barem

2x vise od onoga sto mislim potrositi, a to je niti 2k5 kn.

Sto se tice senzora, tj. 2 ifracrvena detektora, svaki sa jedne strane vrata, imati ce (u plc-u integriranu) provjeru stanja jednom dnevno, tako da se mogucnost ikakvog kvara na njima svede na minimum. A i treca stvar je, da se vrata zatvaraju na isti nacin kako se i otvaraju, tj. preko 3 sklopke i IR detektora, znaci ni u jednom slucaju auto nije izmedju. Zastita je primarno tu jer su vrata pored parkica u kojem se igraju djeca pa da netko ne dobije po nosu. :)

Jos jednom da ponovim, nije mi cilj niti bahatiti se, niti pametovati, ali mislim da je ovaj moj sistem ipak barem malo drukciji od onih koje si ti ugradjivao.

Pozdrav.

Vedran Prese=E8ki ha scritto:

inije..!,

=E8iti

Reply to
eddy.pavic

I preporuèujem da stavi? dodatni relej koji koji èe iskljuèivati motor tako da se ne bi dogodilo da se zavare kontakti od releja,a ti ne mo?e? iskljuèiti zatvaranje,a prolazi? autom:)

Reply to
Manu

Za¹to bi mi to uèili, kvotanje prepu¹tamo tebi, nek' svako radi ono ¹to mu najbolje ide...

Reply to
Vaso

U poruci: snipped-for-privacy@f1g2000cwa.googlegroups.com, snipped-for-privacy@googlemail.com je napisao/la:

: Hvala na odgovoru... : : Na motorima od brisaca? Auto brisaca? Jel ima to dovoljno snage za : pokrenut vrata? : Nije da znam koliko wata imaju takvi motorcici... : : Jos jednom, puno hvala. : Edi

Da, motori od brisaca auta. U prosjeku imaju cca 100W. Svi imaju puznicu na izlazu. Fora je i da imaju pocetni polozaj, pa lako odredis u kojem stanju je motor. A, i jeftini su... :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci:ekpnl6$b3p$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Vedran Preseèki je napisao/la:

: Originalna elktronika ima blokadu od preoptereæenja : i senzore optièke.

Senzor preopterecenja uopce nije problem sloziti - shunt otpornik i jedno operacijsko pojacalo i na kraju komparator recimo. Postaviti par IR zraka takoder nije neki problem. OK, al, treba truda i vremena.

: Kad sve izraèuna?, ?ivce, i rad... spu?io si pare : ako ovo ide? sam raditi.

Da, o tome se uvijek da razgovarati. Pojacala, auti, motori, camci, ... Sve ista filozofija.

Dal je bolje kupiti novo pojacalo za 300kn ili doma zalemiti svoje za 150kn. Nije neka razlika, a usparas si tjedan dana zivota i puno zivaca. Al, onda ako kupis gotovo, tih tjedan dana ces npr. geldati BigBrother. Tako da je bolje sam raditi - barem nesto naucis usput. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci:ekpbdb$aku$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Manu je napisao/la:

: Na aku busilici jos : mozes podesiti moment,tako da ako naide na prepreku,da ne izgori : motor ili puknu zupcanici,a mozes jos dodati i jedan timer uz sve to : kao zastita.

Ti si slagao mehanicku blokadu. Al, jabih rade slozio elektronicku (posto smo na hr.sci.elektronika :) ).

: Kupis daljinski,onaj koji prodaju na hr.rec.automobili za : 250kn,treba ti jos jedan trafo(i elektronika-punjac) koji ce napajati : sve to,tj nadopunjavati akumulatore.I sve to ti ispadne manje od : 1000kn(ne racunajuci rad)dok slican takav tvornicki sigurno dode : najmanje 7000kn.

Slazem se ovdje. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to