maska za player

ima li netko mo¾da prednju masku za dvd-vcr player marke funai DPVR 4600. klinac mi je pogrebao na ¹arafcigerom kad me nije bilo u radioni.malo bode u oæi a neznam jel bi se to kak dalo pofarbati da dobijem istu nijansu boje (nemogu bezveze lupit boju, osim da prefarbam i logo i sve oznake na playeru. maska je srebrne boje...

Reply to
fluke