Lidl lemilica :(

Upravo tako,nakon 5 sati rada sa lidl lemilicom,pukao je vrh,odlomio se komad,sutra reklamiram :-)

Reply to
Manu

5 sati rada? Pa ti bas i nisi tipicni korisnik - pisi kako je prosla reklamacija mozda dobijes radio budilicu :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

M4 kolega! :-)

Reply to
Hrvoje Aras

Imam i ja takvu :-), a i pi¹toljku od 100 W , oboje staro cca 30 godina. Na 25 vatnoj sam jo¹ ko srednjo¹kolac ugradil diodu u seriju jer mi je bila prevruæa za sitnice :-)

Reply to
Tomash

u pravu si... jedno mislim drugo pisem... :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

moja takodjer datira iz srednje skole... tamo negdje 88-89... :-) doduse vec ju duuugo ne koristim jer imam ELA24 sa regulacijom temperature... ova mi posluzi tu i tam za "terenski rad" :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Koje zamjenske vrhove koristi??

Reply to
Vox

Ajoj imam onu budilicu,kad je izvan struje 1-2 dana,isprazni bateriju za backup i onda sve sve zbrlja i ne radi :-)

Reply to
Manu

Za THS11 dobio sam nesto vrhova od jednog kolege, u vrijeme kad se njegova firma "privatizirala" citaj likvidirala. Zalosno je bilo vidjeti sto su sve bacili na otpad. Uppss sad sam gotov i ja sam se okoristio u Hrvatskoj privatizaciji :-))

Inace vrhove za sve lemilice (osim Wellera naravno) uspjesno sam napravio od kontakata (razbijenog) trofaznog utikaca 32A. To su oni veliki industrijski utikaci, sa cetiri ili pet okruglih kontakta. Obicno ih mnogo polupaju ( i bacaju) gradjevinari na svojim dizalicama i mjesalicama.

Kontakti su od mesinga ili neke slicne legure. Dovoljno su dugi i debeli da ih mozes tokariti na potrebnu debljinu. Vrh izbrusis u potrebni oblik i ispoliras finim brusnim papirom. Ucvrstis u leziste grijaca i ukljucis da se zagrije. Vreli vrh umocis u grudicu kalofonija tako da se kalofonij pocne topiti. nakon toga obilno naneses na vrh lema pa ocistis na vlaznoj spuzvici, i ponovis par puta. Tako vrh bude presvucen tankim slojem lema. I evo jeftinog vrha "za po doma". Koristim ih na "terenskim" 220V Iskrama 25W,40W,100W

--
lp
Electron

Hehe, meni je tako=F0er trebalo =BErtveno janje. Izgleda "pro", a nije mi =BEao vrhom topit plastiku XD

Trenutno imam Weller WECP-20 i WTCP-S te jednu NET803A China(stalno ju koristim) koje su pod klju=E8em :)

Reply to
matejz.sb

evo ih.. 5 komada... :)

damir

a jam islio da ima trafo i sondu za temo u rucki :(

Reply to
grizli

a gdje kupiti rezervnu rucku i vrhove konkretno za tu lemilicu, gledam farnell i nisam nasao, ili krivo gledam?

Reply to
grizli

Kad ti crkne vrh zavitla¹ je u ko¹ i kupi¹ novu.

Reply to
coin