Lemilica socijalna

Imam neku lemilicu s sajmista za 20 kn valjda i raspala se plastika u kojoj je grijac, pa mi je sve to pomalo opasno po zivot :D

E sad, trebao bi neku novu, da ima onak vrh normalan ¹pic a ne onaj sarafciger :D

Nekih 100-200 kn da max kosta i da nekaj valja, treba mi samo za hoby tu i tamo nekaj prelemit

Thnx

Reply to
FitzTN

LUX, sa plavim ide i jedan i drugi vrh (to je Basic), a sa crvenim ide srafciger (Pro), ali imas u pevcu i baumaxu vrhova "normalnih" za

7-8kn...
Reply to
Locutus of Borg

A to ima za kupit di?

Èemu je uopæe taj srafnciger vrh, mozda ja neznam s tim, ali s tim se uopce neda radit.
Reply to
FitzTN

Ma za te novce ti je najbolje kupiti neku Welericu. Koju? Tvoj izbor

Reply to
Pero

Pevec, baumax, bilo koja trgovina alatom, kako lemilica, tako i vrhovi...

Reply to
Locutus of Borg

Za te novce ih nema ili?

@Locutus, thanx, pogledat cu u bauhausu jankomir, usput mi je

Reply to
FitzTN

plavi LUX je oko 35 kn, a za crveni ne znam... mozda cak naletis na kofer sa pistoljem od 100W, stapom od 35W, stalkom, pumpicom za cca

100kn
Reply to
Locutus of Borg

ma tih za zljebove imam doma na bacanje :D

Reply to
FitzTN