LED preporuka

Molim preporuku za LED zamjenu za E27 zarulje, ove sa linka http://www.aliexpress.com/snapshot/6457839400.html?orderId65%517253478322
skoro sve pocrkale; nije pomoglo niti skidanje plasticne prozirne zastite (u svrhu boljeg hladjenja), neke crkle sa zastitom, neko kasnije kada sam skinuo...

... dok su radile bile su OK, recimo u klasi 60W zarulje, najvise 75W.

Tnx.

Re: LED preporuka
Osram, Philips., Panasonic, Toshiba, LG ....

"Damir Panijan"  wrote in message

[...]

I ja kupio za firmu 20 takvih, za na nepristupacno mjesto.
Jednu doma stavio u hodnik i crkla za tjedan dana.

To crkava driver jer mu je vruce, pogotovo elektrolitima.

ovakve kukuruzare 13w 1500 lm mi rade dobro godinu dana, kupljene u
diskont24.hr od ledit.
http://www.aliexpress.com/item/5630-SMD10W-15W-25W-30W-40W-50W-E27-E14-220V-Corn-Light-42-60-86-102/1713736913.html?spm21%14.31010208.4.146.DxMs3Q

Re: LED preporuka

  ja sam tocno takve narucil, 4 kom za 8?, ko fol 25W :) Moj multi kaze
da vuce 32mA na 233V, znaci kakvih 7.5W
A i vidi se po svjetlu da slabije svjetli od 10W kuruzne s donjeg linka
Odma sam otpilil zastitnu kupolu, bas radi hladjenja.
Sve 4 su u upotrebi, zasad samo jedna crkla i to samo jedan 5730 chip,
zamjenil ga i radi dalje :)
Od brdo takvih zarulja na samo 2 je elektrolit crknul, na ostalima(koje
su crkle) je samo emiter pregoril, par min za zamjenu i pici dalje :)

Takve sam si isto na jebaju narucil, 10W, dobro svjetle, tuitam zgori
koji emiter, al nije problem...

Re: LED preporuka

0V-Corn-Light-42-60-86-102/1713736913.html?spm21%14.31010208.4.146.DxMs3Q

.. zajebancija...
Ove sa linka ocito se bolje hlade jer su 3x vece, a i skuplje duplo...
Tnx.

Re: LED preporuka

Ovakve:

http://tinyurl.com/oyebaoq

su malo ruzne ali svijetle ko blesave i ne kvare se. Imam ih ja, bratic
i frend i jos nijedna nije otisla a koristimo ih non-stop. Bratic ju
koristi za vanjsku rasvjetu i kad se gleda iz daljine (tako da je ista
udaljenost do zarulje i bandere) svijetli jace od zarulje na banderi.

Dvije takve koristim u prostoriji gdje sam ranije uvijek koristio
klasicnu zarulju od 150 W.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Hvala za info, ove su OK cijenom.

Re: LED preporuka

Vidim da su trenutno rasprodane ali samo trazis:

18W LED bulb

i gledas koje imaju takav oblik. Ja sam ih kupovao preko listinga gdje
se je mogla naruciti samo ta jedna snaga - listinzi gdje mozes birati
izmedju desetak snaga su uvijek skuplji.

Ta zarulja je djelomicno usmjerena pa za dobro pokrivanje vece
prostorije treba staviti dvije, ali svijetli odlicno. Mjerac potrosnje
energije za ovu od 18 W inace kaze:

U = 243 V
I = 0.14 A
cos(fi) = 0.35
P = 12.0 W

Ove kojih ima po benzinskim pumpama po 90 kn prizvode smijesnu kolicinu
svjetlosti u odnosu na te zarulje.
--
[...]

says...

Upravo tako :-) Svijetli jace od obicne zarulje od 150 W.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: LED preporuka

Re: LED preporuka

Sta se toga tice, u dnevnoj sobi koristim luster s 8 obicnih zarulja a
mozes i naci thread u kojem sam iz tog razloga trazio gdje jos ima za
kupiti obicnih 150 W zarulja.
--
[...]

I jos kad se uzme u obzir da ovaj tip zarulje svjetlost emitira u
prostornom kutu od koji pokriva polovicu kugline plohe, to je to.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: LED preporuka

78322

je  =

Uzmi se Ledare u Ikei,  imam par tih Corn Led sa ebay-a kak ti 20W, Leda=
ra  =

od 9W iz ikeje
mi daje viB9%e svetla nego taj kukuruz.

Re: LED preporuka

Meni je jedna iz Ikee (6.3 w - 400 lm) krepala nakon tjedan dana.

---

Re: LED preporuka

grupi: snipped-for-privacy@googlegroups.com...

Najveci problem led rasvjete je hladenje. Mozes imati 7w i ako nije dobro
hladenje zarulja (driver) ce u vjecna lovista. Mozes imati 100w led i ako je
hladenje dobro trajat ce godinama. Iako te temperature nisu tako visoke kao
kod obicnih zarulja ipak smetaju zbog tehnologije.
Osobno imam ove vece kukuruz E27  (E14 mi je 5 komada pocrkalo, ostala jos
samo jedna i to zato jer je premala povrsina pa se ne mogu hladiti) od 15W
sa 60 ledica 5630/5730 i traju vec oko 1,5g i ne pokazuju znakove umora.
Imam oko 3 mjeseca i ove koje opisuje Chupo i one dobro svijetle al se dosta

U zadnje vrijeme sam se bacio na diy, kupujem gotove led panele sa 5630/5730
ledicama i sarafim ih na svoja hladila, mjerim temperaturu nakon 1 sat rada

Samo sto to ne moze u malu zarulju nego recimo u plafonjeru ili nesto u svom
aranzmanu.
Zadnje dovrseno je 1,7m dugo svjetlo:) za jednu pomocnu prostoriju izvan
kuce. 4 x 12W + 15W.
Sve to na U profilu za knauf :). Tko ima materijala, maste i da si truda
moze napraviti cuda.

Re: LED preporuka

Kakve to
gotove led panele sa 5630/5730 ledicama