Kvarc, 40mHz

Gdje bih u Zagrebu, osim u Chipoteci, mogao naci kvarceve za prijemnik/predajnik za upravljalice za modele autica/brodova i inoga?

Konkretno mi treba par za 40 mHz 'band', u Chipoteci, koliko vidim na webu, nemaju.

Mike

--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo
majk@fly.srk.fer.hr
Reply to
Mario Splivalo

Dakako, 40 MHz, ne mHz :)

Mike

--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo
majk@fly.srk.fer.hr
Reply to
Mario Splivalo

Bas sam danas takav gledao na jednom starom USB kontroleru :-)

Reply to
Hector

Bok Imamo mi ( Futaba ) , ne ba¹ sve vrijednosti ali se mo¾e naruèiti. Pozdrav HMS

PS Pogledaj pod kristali

Reply to
Hobi Modeli Sport