kvar na panasonic DVD-HDD Recorderu

"Fastah" je napisao u poruci interesnoj grupi:jaep5u$311$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

:-)

Ako ima¹ prijatelja koji se razumije u elektroniku i voljan je pogledati, za¹to ga ne bi pitao? U servisu æe ti ionako odmah reæi ono ¹to je Gnjavator napisao - da se popravak ne isplati.

A mo¾e¹ pitati i nekoliko servisera, nisu svi isti.

R.

Reply to
Radovan Vrana

Stvar je u tome da sam na primjeru onog televizora ugnjavio i prijatelja koji se dva dana zajebavo sa tim televizorom i prelemio cijelu ploèu dokle god je postojala ¹ansa da je bilo ¹ta drugo u pitanju... i na kraju je zavr¹ilo tako da je sve skupa zavr¹ilo u otpadu... ili je elektroniku prodo nekom, ostavio sam mu na kraju sve za dijelove ako mu za nekog zatreba, al èisto sumnjam jer tog modela TV-a ba¹ i nije bilo puno, nije blo puno onih koji su kupavali taj model kad je bilo i jeftinijih...

al opet stoji da za veæinu stvar ako ne mo¾e¹ sam srediti se ne isplati obilaziti majstore filozofe jedan.

--
Pozdrav
                        Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com
Reply to
Gnjavator

Pa tako nekako ti je "odavno", ako ima? staru kramu koja na tr?i?tu vrijedi 2000-3000? i zaleti se neko u tebe i majstori ti ka?u da popravak ko?ta 25000kn... o?e? oti? kupit drugu kramu koja nije lupana i ko?ta manje neg popravak ove ili ?e? popravljat sa sumnjivim rezultatima?

--
Pozdrav
                        Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com
Reply to
Gnjavator

Ajme .. kud si ti krenuo :)) Nije rjeè o straroj krami jedino ako ne misli¹ da je recimo model auta iz 2007 stara krama.. osim toga nije stvar u tome da se netko zaleti u tebe .. nego malo stru¾e u getribi.ili kaj ja znam trokira Ako se netko zaleti u tebe i spizdi te do vrijednosti pol auta jebi ga onda .. ali isto tako ne nosi¹ tv na popravak ako ti je ispal kroz prozor sa sedmog kata na ploènik ak razme¹ kaj sam htel reæi .. :)

Reply to
eLaCiD

Ako ti crkne katodna cijev to je kao da ima¹ totalku... ajmo ne¹to prizemnije ¹to je u zadnje vrijeme dosta èest kvar - odu neonkice u 3-4 godine starom LCD monitoru, oæe¹ ga popravljat? kad zna¹ da nove neonke u nabavi ko¹taju oko 500-700kn (a treba i frendu bar æevape platit ¹to ti je to popravljo), a veæ za 700kn ima¹ novi 19" monitor sa

2-3 godine garancije, a na popravak monitora ti niko neæe dat garanciju, ispada da je ta neonkica totalka na monitoru. Isto kao ¹to je svojedobno VF trafo za katodni monitor ko¹to vi¹e nego novi monitor u trgovini - do¾ivio to na par 14" monitora u firmi da je novi Philips 14C ko¹to 650kn, a VF trafo za njega u najjftinijoj varijanti koja se dala naæi je ko¹to 700kn... a tako je i meni na jednom 17" starom 6 godina crko, novi trafo skoro 1000kn, a novi monitor 1200kn. Mo'¹ mislit ¹to sam ga popravljo. Oæe¹ dalje? glava za ink jet printer (svojedobno kada mi u rukama bio CANON IP4200, o¹la glava...), sitni dio u odnosu na ostatak, ali novi printer sa garancijom je ko¹to oko 600kn, a nova glava 120USD plus dostava plus ¹to bi na granici garant opalili porez i carine, naravno da je zavr¹io u opasnom otpadu, sve su to cijene u rangu totalke na autu, a "samo sitnica o¹la". Treba¹ jo¹ primjera? Samo da ti ka¾em, ako se ne¹to mo¾e popraviti uvijek ganjam popravak - lemim mikroprekidaèa u mi¹evima, mjenjam kondenzatore na matiènim ploèama..., al realno, na¾alost sve je vi¹e stvari koje se definitivno ne isplati popravljati jer i sitni dio koji treba promjeniti ko¹ta ko i cijeli ureðaj.
--
Pozdrav
                        Denny from Vinkovci

http://denny-vk.tripod.com
Reply to
Gnjavator

Ovisi gdje kupujes dijelove, npr.:

A ako imas smisla za samogradnju mozes ugraditi i LED-ice.

--
Pozdrav,
Walter

bravo prijatelju... sve si rekao i lijepo i detaljno objasnio... to je surova stvarnost nazalost... i ja se sjecam problema sa 14C... u to vrijeme cca 1994-5 smo ih uvozili izvana pa smo nabavili od njihovog servisa nesto dijelova... par originalnih vn trafoa jer u to vrijeme jos hr nije radio zamjenski... rikavali i ekrani (probijali izmedju resetaka)... pa bc640 drajver horizontaknog pobudnog trafica jer se desavali hladni lemovi... pa mreza... jos i sad imam par sasija takovih koje cekaju da ih razlemim... :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Dana Wed, 23 Nov 2011 17:33:14 +0000 (UTC), Walter Gottwein napisao/la je:

samo je izmjena vise nego problematicna i dugotrajna. i pipkava.

mozes, samo je i opet pitanje isplativosti. i potrosenog vremena

Reply to
Spuzva

Imao sam isti problem na Sony HDD recorderu RDR-HX710 (2005g.) Kada sam ubacio DVD prvo je hrustao, a onda javljao da DVD ne valja. Problem sam rje¹io 95% i to tako da sam ga otvorio i oèistio leæu. Znam da se za njega novi DVD èitaè mogao nabaviti za cca.200 eura. Èitaè ne izgleda kao obièni èitaè za komp i ima hrpetinu nestandardnih kontakta (nekih

30-tak) koji su tanki kao listiæi i umeæu se direktno u plastiène konektore. (Ti konektori imaju svoj naziv, ali neznam koji je.... :o) ) Dosta sam znoja prolio dok sam to otvorio jer je èitaè jako dobro oklopljen zbog pra¹ine i unutra je nakon tolikih godina bio jako èist... Svejedno mu je trebalo malo oèistiti leæu. Druga stvar je ¹to sam isprobavao snimanje na razlièitim medijima i otkrio da mu najbolje le¾e Verbatim i TDK. Sada mi od 10-tak ili vi¹e ubaèenih medija tek za jedan ka¾e da ne valja. Naravno, kada bih kupovao jo¹ kvalitetnije medije, rezultat bi bio jo¹ bolji.

R.

Reply to
Spaceboy