Tko mi mo¾e izmjeriti karakteristiku bas zvuènika?

nedavno sam se na grupi raspitivao za bas zvu=E8nik, model BONN 15/200,=20 proizveden u Njema=E8koj, trebao sam podatke o njemu, no nisam ni=B9ta na= =B9ao=20 niti doznao...

netko mi je ponudio "mjerenje" zvu=E8nika pa bih ga molio da mi se javi mailom ili na mob 091/4304304 NENAD

pozdrav

--=20 Jedan trenutak sre=E6e vrijedi tisu=E6u godina slave

Reply to
Active Phase Switching