Kupnja osciloskopa II

Nedavno sam pitao za preporuku jeftinijeg osciloskopa (do 4000 kuna, min
2x40 MHz). Na kraju nisam ništa ni izabrao nego sam proslijedio zahtjev
komercijalisti u firmi i stiglo je ovo :)

http://tinyurl.com/yeokaol

Ke recesija, nek su se i oni papci jedan put zajebali :D

Slika na binsima...

Re: Kupnja osciloskopa II

Najs!  Sad uzivaj! :))
Koliko $$$$ ako nije tajna?

Re: Kupnja osciloskopa II

Načuo sam 3000 ali ne pitam puno, neka je on na stolu pa koliko god bilo :)
Vidim da je u Alprou bez sondi i interface-a 9999 kuna (i bez pdva).
Mi smo dobili 4 sonde i USB interface i još nešto u kutiji, sad mi je
prevelika gužva da otkrivam detalje, iza NG...

Re: Kupnja osciloskopa II

Ma da, bitno da je on na stolu ;) I ta cijena u Altprou je sigurno veca,
mislim da im katalog ne moze pokazati vise od 9999,99kn :))

Re: Kupnja osciloskopa II

Pa da jebemti, 2169 funti sigurno nije 9999 kuna :D Nisam na to pomislio :)

Re: Kupnja osciloskopa II

he he kaj nije tvoj za 3000 kn bolji ? :D

Re: Kupnja osciloskopa II

Naravno da je moj bolji, sto moze neki tamo LeCoy naspram Rigola... :)))

Re: Kupnja osciloskopa II
ne ozbiljno, jedan i drugi je 100 mhz i jedan i drugi je 1 gs/s i sl... sad
LeCoy je ime ... :D

Eto bas sam imao prilike vidjeti za agilentov "network/frequency analyser"
SAMO konketor (bez kabla, ekvivalnet bnc-u samo sto je ovaj deklariran za do
par ghz) i kosta obican konektor (koji izgleda kao coax, naravno masivniji)
15000 kn ... pa ti vidi.. da je od cistog zlata/ palatine kostao bi manje

Re: Kupnja osciloskopa II

"coin"

cek cek, i ti si to dobio za 4000Kn ili za 4000 baksa?
4000 baksa je preskupo, ali 4000Kn je ipak bolesno dobra cijena. AKo ima jos
po toj cijeni sa komplet sondama i ja bi kupio, placam odmah, virman..

Re: Kupnja osciloskopa II

Kupila nabava firme u Bologni (tamo mi je centrala). Gdje točno su kupili i
koliko su platili nemam pojma, samo sam načuo 3000 dolara što ne mora biti
točno. Nemam ni volje ni potrebe pitati za detalje. Očito se netko u nabavi
zajebao pa da ne talasam bez potrebe.

Re: Kupnja osciloskopa II

"coin"

ah..sretnik.

Uživaj u finom poklončeku za blagdane. Da znas da sam jalan :).

Re: Kupnja osciloskopa II

:)

Re: Kupnja osciloskopa II

"coin"

ali nisam zlurado jalan, neka ti služu dugo i dobro i neka se nitko ne sjeti
provjeravati sto je zapravo isporučeno :)

Re: Kupnja osciloskopa II

Hvala na dobrim željama, neće se to provjeravati. Nije prvi put da je tako
nešto kupljeno :) A da netko i ide provjeravati lako uvjerim bossa da sam
sad ne taj scope toliko navikao da jednostavno više ne mogu zamisliti rad
bez njega.

Re: Kupnja osciloskopa II
Doduse....neki imaju i malo mocniju stvar :)

Slika na binsima.

Meho

Re: Kupnja osciloskopa II

Masala :)

Re: Kupnja osciloskopa II
uff... se smije znati za sto se koristi "mocnija" stvar :)?

Re: Kupnja osciloskopa II
Za sve paranormalne pojave :)

Meho

Site Timeline