Konvertiranje Super Nintendo kontrolera

Po¹tovanje!

Htio bih konvertirati super nintendo kontroler na PC. Na¹ao sam video tutorial i stranicu na kojoj je obja¹njen postupak, evo linkova:

Ono ¹to me muèi je to da planiram te kontrolere koristiti zajedno sa emulatorom za SN (zsnesw). Eh sada, neznam kako æe se pona¹ati emulator prilikom pode¹avanja kontrolera, buduæi da ih spajam na komp sa paralelnim portom i upogonjujem ih pomoæu DirectPad Pro drivera, kako stoji na stranici. Da li æu moæi podesiti te kontrolere da rade sa emulatorom (da li æe raèunalo, odnosno emulator, registrirati kontroler kao pritiske na tipkovnicu, ili kao joystick?)?

Molim vas za svaki savjet i pomoæ jerbo to bi trebao biti jedan poklon za valentinovo, a ako ne radi, vjerojatno bih onda odustao od namjere da razre¾em kablove kontrolera i probat æu u tom sluèaju nabaviti cijeli super nintendo :)

Unaprijed hvala!

Reply to
Boby

Mozda ovdje pronadjes nesto vise informacija:

________
Pozdrav,
Walter
Reply to