kabel tracer?

Trebao bih si nabaviti kabel "tracer" pa bih molio da mi preporucite gdje najpovoljnije obaviti kupnju.

Ako nisam dobro pogodio ime uredjaja to je spravica koja se zakaci na kraj jednog od kabela, a drugim uredjajem se trazi drugi kraj kabela medju hrpom drugih kabela. Pri trazenju ispusta razlicite zvuke i olaksava pronalazak trazenog kabela.

Reply to
newser

Ja sam to vidio u vi¹e varijanta, mislim da se zove tragaè parica ili tak ne¹to. ¹to se tièe kupovine znam da ima flukeov tu

ili

Nicholas

Ja sam za to èuo pod imenom "zumer". Pogledaj tu pod "TESTERI, ISPITIVAÈI I TRAGAÈI O®IÈENJA":

A mislim da imaju i kod

Damir ©eligo

Mislim da sam to vidio u kineskim ducanima za po 10kn.

Reply to
Fire

I jel dolazi s olovkom za trazenje ili?

Reply to
chuspy

Ne¹to slièno sam vidio u Chipoteka na krajevima su krokodilke .

Reply to
Ivek

Bezicni, zicni? Na kojoj udaljenosti? Ako trazis na kracim udaljenostima, onda ti obicni univerzalac bude pistao :).

--
Petar Klicov, makni SPAM za reply
kaciga glavu ?uva, a ?ta ?uva kacigu !??!?