K. Instrument 100uA ugradbeni.

Kupujem, ili mozda netko zna gdje se moze naci i kupiti (u Zgb-u), ugradbeni instrument 100uA dimenzija 45x45 mm kojega straznji dio ulazi u okrugli otvor promjera 38 mm. Ispis na skali nije bitan. To se, po potrebi, rjesi Front Designer-om. Slika originalnog instrumenta na hr.sci.elektronika.binaries

Reply to
rik

isti tra¸im vec 2 godine(za SWR metar)....na¨ao u Ce¨koj po nekih 10tak eura mislim...ali nikada izrealizirao narucivanje..

btw; ORIGINAL ti pa¨e od S-metra iz starog radio ure?aja CONTEST25...znam jer sam nabavio jedan takav instrument, ali je neispravan...grrrr :(

Reply to
GAGI-9A6AAG

eura

*************** Pa jednostavno ne mogu vjerovati da je obican uAmpermetar 100uA 45x45mm takva egzotika. Jer, kao sto rekoh, skala mi uopce nije bitna, sto znaci da moze biti obicna skala sa dosegom 100uA.... Hm, ne znam, vidjeti cu...
Reply to
rik

Nekakvih sam svojedobno kupovao u Chipoteci, mo¸e¨ provjeriti online da li ima ¨to ti treba...

Dado

Reply to
Dado

gubljenje vremena...a to ¨to imaju da bi donekle pasalo vanjskim gabaritima je sve samo ne instrument...bio, vidio...odustao u sekundi...

Elmatis, Tevetron, Electronic Center...itd...zaboravi...

Reply to
GAGI-9A6AAG

Eto ja narucio bas jucer 2 instrumenta ugradbena sa kronos.hr i vec danas mi to stiglo, zbilja su brzi i sve ok pa eto sad znate di narucivat :)

Reply to
BladeRunner

Da sam ja napisal bilo kaj, opet ne bi Gagiju valjalo...

Ugradio nekoliko komada iz Chipoteke, svi radili, a za cca 50 kn sigurno nisu labolatorijski.

NASA ima kvalitetnije, samo ih sve potro¹e na shutlove, i opet im se mali tu i tam sru¹i...

Reply to
Dado

:))

a nije ba¹ tak :)

Reply to
GAGI-9A6AAG

Cudno da proizvodjaci nisu uzeli u obzir tvoje potrebe :-)

Reply to
zeko

***************** Koji sam ja sretnik, javim se jedanput na grupi i odmah se na mene nakalemi ova polupismena (vidjeli smo to u njegovim prijasnjim postovima), retardirana, seljacina. Pa da covjek ne povjeruje... Inace, u navedenim trgovinama imaju 100uA instrumente ali - 60x45 mmm. Nazalost...
Reply to
rik

Na srecu si ti pismeni intelektualac pa trazis da netko umjesto tebe surfa i trazi po netu instrument.....joj da snalazenje po netu nema veze sa pismenosti :-)

Reply to
zeko

ma smiri se, nego, daj kad nadje¨, ako nadje¨, u ¨to sumnjam...javi ili odmah uzmi 2 komada (ako je negdje dalje od Zg tj Ka) i ja ti promptno dam lovu... meni treba za SWR....to je inace bio SWR kakve je koristila veza policije..a i kako sam napomenuo; u 2m rigovima Contest25; rocne izdelavke :)

Reply to
GAGI-9A6AAG

Reply to
rik