Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Trebam baterijicu napona 6 V do 12 V, što manju i sa sto duzim zivotnim
vijekom (bar 5 godina). Kapacitet je nebitan jer uopce nece biti strujno
opterecena, naime preko megaomskih otpornika drzati ce u otvorenom stanju
nekoliko MFET-ova kojima ce G napon biti spusten (odnosno MFET zatvoren)
rijetko i kratko. Ima li kod nas za kupiti nesto takvo? Trenutno koristim
standardnu 9 V alkalijsku bateriju, no jaaaaako je prevelika. Serijsko
slaganje gumbastih baterijica nije zadovoljavajuca opcija.

Unaprijed hvala.

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Mozda neka ovakva...
http://www.baterijski-centar.hr/popis_proizvoda.asp?idKategorije40%

Walter

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

grupi: snipped-for-privacy@gnjilux.srk.fer.hr...
ee ustede ogromne bolan, ove matematike fakat nekontam :))
http://www.baterijski-centar.hr/pregled_proizvoda.asp?idProizvoda91%
da mi je nac auto na ovakovoj akciji, čizs krajst :)

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Svi proizvođači baterijskih članaka imaju u ponudi 6 i 12V članke koji
su oko 25mm visine i oko 10mm promjera izgledaju dosta manje od
standardno 9V članka i uredno ih se moze kupiti u svakom boljem dućanu
čak vise oko kasa.

npr

(Amazon.com product link shortened)
http://www.energizer.com/batteries/miniature-alkaline/Pages/alkaline-a23bp.aspx

ne znam zašto ti slaganje gumbastih baterija nije opcija ali uz uporabu
termo bužira i malo oprugica naslažeš npr  3x3v gumb baterije, usukaš to
u šrumšaluf (termobužir) i zaljepiš tam di ti treba.

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka
Da dopunim upit: sklop i baterija biti ce zaliveni u epoksidnu smolu. Bilo
bi idealno da ju se moze zalemiti. Pitanje je koji tip baterija provjereno
ima najduzi vijek. Litij, srebro, ziva ili nesto deseto? Trabam iskustvo iz
prve ruke, ne razultat pretrazivanja, vjerujte mi da sam se "naguglao" :)

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

http://paramedia.ath.cx

Imam Vartine alkalne long life baterije iz 1991 godine, odnosno kupljene
prije rata. American i poluamerican velicina. Ne primjete se tragovi vremena
i baterije
imaju preko 1,5V, i normalno podnose teret, probao prije 2 godine.
i jos stoje na tavanu, ispod crijepa, gdje temperatura ljeti ode na 50
stupnjeva.
Jos po jedan set imam zapakirane, koje cu probat nakon 18 i 28 godina, da
vidim drze li pola stoljeca.
Mozda mi Varta za njih da auto.
Ne vidim nigdje godinu proizvodnje, ali znam ja od kad su mi, a trebala bi
znat i Varta.

To ne znaci da ce i svaka danasnja alkalna baterija biti takva za 20 godina,
jer ni ne kostaju kao onda,
ili kupuj najskuplju long life, ne high energy.

--
Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosječni umovi raspravljaju o događajima
Prosurfaj i potraži baterije za pacemaker, one moraju garantirano raditi
10 godina. Možda se daju kupiti i bez pacemaker-a.  :))

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

i meni je palo na pamet, ali nece idje, mike iz mikeselectricstuff-a je
rasturio jednog i baterije su debelo ispod zavarenog titana, tako da sanse
da je nabavis sastrane su nikakve, a i mislim da bi kostala arm & leg &
kidney

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Valjda je imao srece da nije razvalio radioaktivnu... (do maloprije nisam ni
znao da se takve stavljaju u pacemakere)

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Prosurfao sam i naucio nesto novo. A kupiti se moze sve, ako imas dovoljno
novca i "poznajes lika" koji je veza. Npr., neki su mislili da za diplomu
treba zavrsiti faks, a vidi sad - i to je roba :)

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Iako si napisao da serijsko spajanje dugmastih baterija nije opcija, ja ne
bih gledao dalje od najobičnije litijske CR2032 baterije. Zalemiš dvije ili
tri serijski i to ti je to. Trajnost sigurno preko 5 godina, ja imam ručni
sat iz '89 koji sad troši drugu bateriju.

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Mislio sam da takve ne podnose obično lemljenje već da treba oprema za
kondenzatorsko zavarivanje lemnih listića?

Imam svjetlomjer star preko 25 godina (stajao je nekoristen) i u njemu je
baterija koja još radi iako je na pola ispustila dusu u obliku bijelog praha
pa pretpostavljam da je izvedba sa zivom. Istovremeno imam dosta
instrumenata koji koriste CR2032 i trajnost tih baterija je jako
nepredvidiva, ponekad traju godinama, ponekad niti 6 mjeseci. Propadnu od
stajanja, ne da se istrose upotrebom.

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Može se bez problema zalemiti. Treba dobro sastrugati površinu, kapnuti kap
fluxa i ako je sve dobro pripremljeno žica se zalemi za pola sekunde.
Zalemio sam stotine različitih baterija bez greške.

Da, to je živina baterija koja drži konstantan napon do samog kraja.

A moja su iskustva potpuno obrnuta :))

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka

Vidim da su već ljudi predložili A23 bateriju, to je mala 12V baterija
u kojoj je 8 komada LR932 (1.5V) alkalnih baterija.

Meni u daljinskom od rampe (radiodašiljač) radi obično oko 2 godine,
otvara se barem 4-5 puta dnevno, tako da vjerujem da bi u puno manje
zahtjevnoj ulozi trajala i puno više. Pogotovo u epoxyu kad je
zaštićena od vlage.

--

Re: Izbor baterije jako dugog zivotnog vijeka
Puno hvala svima na pomoci.

Site Timeline