Ispravna elektricna vakum pumpa

NE znam koja je svrha, ali kompresor od klilme ili fizidera zna biti jako dobra zamjena ???

Reply to
LEX-LUTOR

ne nazalost ne bi islo...

Reply to
slavko

Probaj pitati na hr.alt.klima-uredjaji, vakum pumpa je obavezan alat za servisiranje rashladne tehnike.....

Reply to
Sinisa Platz

Zbog èega? f

Reply to
filiplolicREMOVE

Zbog vraæanja ulja za podmazivanje u sustav....

trebas neku industrijsku ili ? kojih specifikacija trebas ?

imam ja jednu mali industrijsku , a ako ta ne odgovara radi frend za vakum pumpama

Reply to
Dinac

S, slavko pi¹e:

DAJ se javi na mail