Ispravljaè

Po¹to ba¹ nisam s Njemaèkim u dobrim odnosima u Conradu sam na¹ao ovo:

Ima li netko bolji prijedlog za te novce:

Voltcraft VPS2653HE

2X 0-65 V, 0-3A 1X 0-6 V

235 EUR

U smislu bolje smatram neki drugi vi¹eg izlaznog napona po kanalu

Reply to
Kreso

ovo:

Za te novce je najispativije napraviti vlastiti ispravlja=E8 s svojim potrebama. Ako nisi nikada pravio ispravlja=E8, sada je prilika da krene=B9. Vjeruj mi stvarno nije te=B9ko, a sve djelove mo=BEe=B9 kupiti u chipoteci, dok za trafo, moja preporuka je da ga potra=BEi=B9 na otpadima iz razne elektroni=E8e robe. Uz sve to treba ti jo=B9 lemilica i lem =BEica =B9to sve ukupno ko=B9ta cca= 35 kn. Shema ima jako puno na netu, treba samo progooglati malo. Poz

Reply to
Sonic Fusion

Reply to
Joja