Ispravljac

Nesto mi nije jasno: The approximate dc voltage on each side of the power supply is given by the ac rms secondary transformer rating divided by 1.414 minus 0.5. The recommended transformers have a secondary rating of 80 V AC rms. With these transformers, the power supply puts out about +58 V and -58 V

Pa zar nije ako je 80 V AC efektovni napon (jel je rms efektivni?), zar nije onda Umax = 80 * 1.414, tj 113? I kad se to ispravlja greatzovim spojem, nebi kondenzatori trebali drzat nivo istosmernog napona koji je priblizan

113?
Reply to
njonji

Ovisno o diodama u greatzu, napon je manji za pad napona na diodama.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Mislim da bi kondenzatori trebali drazati srednji ispravljeni napon, a ne vrsni ili efektivni. Naravno, minus pad napona na diodama, kao sto je Ivan rekao.

Reply to
luda krava

RMS je vr¹ni napon pa kad ga dijeli¹ (transformer rating divided by

1.414) sa 1.41 i oduzme¹ 0,5 V na diodama odnosno 1v na gretzu dobi¹ tih 58V. ILI 58V pomno¾i sa 1,41 dodaj 0,5V i ima¹ tih 80V.
Reply to
briglja

Sjedi, jedan.

Reply to
Aleksandar Kovacevic

Vidim da se radi o Leachu. Autor je napisao 80 V AC (center tapped) umjesto

2x40 V AC. Isti racku, ovime samo zbunjuje...

Dakle, treba ti trafo sa 2 sekundara od 40 V. Tako na svakom kondu imas

56.5-0.5=56V. Uzmes u obzir da neopterecen trafo ima nesto visi napon i vrlo brzo se priblizis 63V jer pretpostavljam da ces te elektrolite koristiti. No, ne brini, nece roknuti. Ako ikako mozes, kupi elektrolite koji rade do 105°C, a ne 85°C.

Pozdrav!

Reply to
Aleksandar Kovacevic

Ne znam kako tebe, ali mene plasi sto sve ovdje mogu procitati.

:(

//Marin

Reply to
Marin

Ne smijes biti u strahu kad ides pred profesora...

Reply to
Aleksandar Kovacevic

NHF, svoje sam strahove odvalio prije desetak godina. Samo sam komentirao sam nivo neznanja koji , na moje chudjenje, iz godine u godinu rapidno raste.

//Marin

Reply to
Marin

Zaboravio sam smajlije :-)

Nivo neznanja ne raste, racunala postaju sve dostupnija i jednostavnija za koristenje... Ovo je bila super grupa prije pola desetljeca.

Reply to
Aleksandar Kovacevic

nivo ne znanja æe se samo smanjivati zbog toga (nadam se). vec je jedna osoba naucila da RMS napon nije vr¹ni napon!

Reply to
chicha